Komentarze (7)

Mój roczny Venu 3 od prawie 3 tygodni jest w serwisie. Jakość software u Garmina to jakaś farsa. Ostatni raz kupiłem.


Do tego był droższy niż Venu 2 Plus, a jakość paska i obudowy dużo gorsza. Wymieniłem dla software, który okazał się najgorszym problemem.

@lurker_z_internetu Corosy i Suunto tylko rączki zacierają

@Zioman mam nadzieję, że mi Amazon kasę odda i będę mógł kupić coś sensownego.

Ile razy Garmin coś spierdolił w sofcie to ciężko zliczyć, póki co jeszcze nic grubo na tyle żeby uceglić sprzęt.

@wonsz zawsze się zastanawiałem, czy software do swojej awioniki też testują tak chujowo jak ten w sprzęcie konsumenckim xD

Jak na razie u mnie nic się nie dzieje, ale faktem jest, że UX pozostawia wiele do życzenia

Zaloguj się aby komentować