( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
ryzyko zapalenia się samochodu spalinowego jest od 20 do 80 razy wyższe niż ryzyko zapalenia się samochodu elektrycznego.
@Yossarian ale sznasa ugaszenia nim dokona się dodatkowych zniszczeń - niemal zerowa
człowieku dyskutujesz z memem
pogrubionym tekstem jako dodatkowym argumentem w dyskusji XD
Co? Szansa ugaszenia nim dokona sie dodatkowych zniszczen? Co
ryzyko zapalenia się samochodu spalinowego jest od 20 do 80 razy wyższe niż ryzyko zapalenia się samochodu elektrycznego.
@Yossarian no chyba przesadziłeś. Ja trafiłem na taką grafikę: https://v.wpimg.pl/YWNjNjVjdjYvCDhZeRF7I2xQbAM_SHV1O0h0SHkJdmZ8Un4SeQwwOysYKxo5RD4lOxovHSZEKTthCz4DeRxoeCoDPRo6CyB4KwcsDzJFazN4UngINw50NnZYfUdiCztkY1IvC2dHO2MvWC8JNVxsNHgJbBc
@Yossarian no tylko te dane są bezużyteczne, jeżeli nie podajemy relacji ilości elektryków do spalinówek, bo to zdecydowanie nie są dane z jakiejś wydzielonej grupy kontrolnej, porównywalnych pojazdów, zużytych w porównywalnym stopniu.
Ponadto, jak wyżej, ciężko ugasić pożar baterii, dużo ciężej i dłużej niż "zwykły" pożar samochodu. Więc koniec końców kiepski jest to argument.
@Odczuwam_Dysonans nie tylko relacji ilości danych samochodów, ale średnia wieku samochodów spalinowych jest znacznie wyższa z oczywistych przyczyn.
Trzebaby uwzględnić np wszystkie samochody, przyjmijmy roboczo od 2015 roku.
@AdelbertVonBimberstein dlatego napisałem że zużytych w porównywalnym stopniu
@argonauta Czyli jak ugasza spalinowy, to jeszcze mozna jezdzic, a EV juz nie. Ty to napisales.
@fotiks tak. Mi samochód zapalił się żywym ogniem a 3500zl później jeździł jak wcześniej. Po tym zrobiłem nim jeszcze 70000km
Zaloguj się aby komentować