Zdjęcie w tle
recenzor

recenzor

Zawodowiec

Dołączył/a: 17.01.2023

  • 23wpisy
  • 31komentarzy
      Uwaga na szrot, VIN: W0VZT8EP2M1007217
      Numer rejestracyjny: GKW CG18 lub GKWCG18.
      Obecny link: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/opel-insignia-2021-automat-polift-ID6FO4D0.html
      tel.: 782-469-585 lub 782469585 lub 782 469 585
      Opel Insignia, 2021
      Wersja wyposażenia: Innovation / Elite
      Auto miało rozpruty cały prawy bok i w DE poszła całka.
      Skrzynia po rozgrzaniu nie pozwala na przyśpieszenie bez szarpania.
      Zauważyłem, że obniżył cenę na #otomoto
      Nie jest od osoby prywatnej, choć handlarz ukrywa się dość dobrze.
      No prawie dobrze! Znalazłem jeszcze 1 jego ogłoszenie sprzed kilku dni, które nie jest już aktualne.
      ea6543c0-1ae7-4ca3-9901-3ce04d592114
      36

      Komentarz usunięty przez moderatora

      Proszę o usunięcie wpisu szykanującego moją osobę i auto. @administrator

      Komentarz usunięty przez moderatora

      Zaloguj się aby komentować

      @recenzor tylko w tefałenie sama prawda.

      Zaloguj się aby komentować

      Zaloguj się aby komentować

      Zaloguj się aby komentować

      Szklarnia w zimie. Co można?
      Rośliny szklarniowe siane w styczniu to: dalia, begonia, heliotrop peruwiański, pelargonia, szałwia błyszcząca, werbena ogrodowa, lobelia przylądkowa, petunia ogrodowa oraz żeniszek meksykański.
      Zapewne jeszcze sporo więcej.
      0

      Zaloguj się aby komentować

      #zima w #ogrod czyli #ogrodnictwo w okresie zimowym.
      Co robić zimą w ogrodzie? Przytnij drzewa!
      Najlepszym okresem formowania koron drzew liściastych jest jesień i zima, od listopada do marca, ale można formować je przez cały rok (wyjątkiem są klon, grab i brzoza). Zimą można także przycinać drzewa iglaste (je również można przycinać przez cały rok) i nie zabezpiecza się ich ran, jeśli są gatunkami żywicującymi. Pod koniec lutego warto wykonać cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów – usunąć pędy uszkodzone, chore i obumarłe.
      0

      Zaloguj się aby komentować

      Dywizjon 303 i jego początki.
      Pierwsze zwycięstwo Dywizjonu 303 miało miejsce 30 sierpnia 1940, jeszcze przed oficjalnym uzyskaniem gotowości bojowej. Podczas lotu treningowego Ludwik Paszkiewicz odłączył się od grupy i zestrzelił myśliwiec Messerschmitt Bf 110.
      Pierwsza grupowa walka miała natomiast miejsce w dniu 31 sierpnia 1940. O godzinie 5:50 Polacy dostali rozkaz wylotu. Radar wykrył 200 samolotów niemieckich przelatujących nad kanałem. Dowódctwo wiedziało, że musi do walki rzucić wszystko co było dostępne w pobliżu. Dywizjon 303 miał się po raz pierwszy sprawdzić w bitwie.
      Polacy zbliżając się do niemieckich samolotów usłyszeli w słuchawkach głos dowódcy, był to krótki rozkaz: Namierzać cel i strzelać.
      Mirosław Ferić opisał potyczkę w dzienniku w taki sposób:
      Szybko go dogoniłem. Rósł mi w oczach, aż jego kadłub wypełnił cały celownik. Był najwyższy czas, aby otworzyć ogień. Nie czułem nawet szczególnego podniecenia. Raczej zaskoczenie, że to takie łatwe. Inaczej niż w Polsce. Na naszych maszynach trzeba było się mocno namęczyć, a potem i tak to nie ty dopadałeś drania, tylko on ciebie.
      W ciągu pierwszych 15 minut walki każdy z 6 polskich pilotów zdążył zestrzelić Messerschmitta. Jeden z angielskich pilotów walkę Dywizjonu 303 opisał tymi słowami:
      Polacy nienawidzili niemców. My chcieliśmy niszczyć samoloty. ONI zabić wszystkich, którzy nimi lecieli.
      Następnego dnia Kapitan RAFu - John Kent - leciał z polskimi pilotami nad południowym wybrzeżem. Z naprzeciwka nadleciało 150 samolotów niemieckich. Angielski Kapitan natychmiast zgłosił ten fakt przez radio. Końcówka jego rozmowy z bazą wyglądała tak:
      [Kent]: Jest nas tylko 6-ciu! Powtarzam. Jest nas tylko 6-ciu!
      [Baza]: Przyjąłem. Jest was tylko 6-ciu. Bądźcie ostrożni.
      Kent po latach opisał w swojej biografii jak Polacy poradzili sobie w tak niesprzyjających okolicznościach.
      Sierżant Rogowski, który odpowiadał za utrzymanie szyku poszedł w górę - prosto między niemców. Tuż za nim leciał Frantisek (czeski pilot w szeregach dywizjonu). Niemiecka formacja się rozpadła. Zaczęła się walka. Ze zdumieniem obserwowałem Polaków lecących prosto na niemieckie maszyny. Przy tych prędkościach najmniejszy błąd groził katastrofą. Ogony szarego dymu przecinały się na niebie we wszystkich kierunkach. Namierzanie celu było niemożliwe - trzeba było strzelać na pamięć. W ferworze bitwy jakiś Messerschmitt podejmował próby podejścia do mnie, ale za każdym razem ostrzeliwał go polski pilot. Byłem pewien jednego: Polacy nie nauczyli się tak latać w Anglii.
      Po powrocie do bazy Kent starał się najlepiej jak mógł podziękować Polakom za uratowanie tyłka. W odpowiedzi na swoje podziękowania usłyszał krótkie: "Ok". Natomiast inny pilot uświadomił go wtedy, że to nie był 1 Messerschmitt... a 6!
      Wystarczył tydzień, aby Brytyjczycy wbrew własnym uprzedzeniom, przekonali się o niezwykłej waleczności Polaków. W dniu 7 września Polacy w 15 minut potrafili zestrzelić 16 niemieckich maszyn. Takim wynikiem nie mógł się pochwalić żaden dywizjon RAFu. A to był dopiero początek.
      #historia
      0a13b22c-1b9f-47a0-bca1-7bc375c25958
      8

      @recenzor Czytałem kilka książek o dywizjonie. początków łatwych nie mieli, spotykali sie z niechęcią, dopiero po udowodnieniu swojej wartości zaczęto ich brać na poważnie

      @T1001 ten polski? raczej bym sie nie odważył tego obejrzeć, ja natomiast polecam bitwa o anglie z 69

      @recenzor wrzuciłem to w google i identyczne opracowanie znalezlem na stronie jakiegoś gimnazjum, i myślałem że sobie tak kopiujcie, więc to oni plagiatują ciebie, zwracam honor i przepraszam.

      Zaloguj się aby komentować

      Nauczyciel pyta:
      - Jasiu, ile miałeś lat w ostatnie urodziny?
      - 7.
      - A ile będziesz miał w następne?
      - 9.
      - Siadaj, pała!
      - No by to chudy byk, w urodziny!?
      #suchar
      0

      Zaloguj się aby komentować

      Jest spora afera w naszym pięknym kraju związana z #orlen oraz NIK. Na Hejto mamy na głównej z ostatnich 24 godzin:
      Orlen nie wpuszcza kontrolerów NIK. Banaś o działaniach spółki dodany przez Kolekcjoner_dusz
      Marian Banaś: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK dodany przez Szewczenko
      Z ciekawości sprawdziłem jak sprawa Orlenu wygląda na #wykop . Tam również mają dwa znaleziska na głównej - oba z płomieniem.
      A wiecie gdzie się wyświetlają te płomienie na stronie głównej? Tak jak na załączonym screenie - na samym dole, pod wszystkimi reklamami.
      Być może teraz u nich płomienie się pojawiają na samym dole, ale nawet jeśli, to ciekawy jestem ilu wykopków to zobaczy.
      Przy okazji oglądania screena możecie sobie porównać ilość reklam wykop vs Hejto.
      112c91ec-e746-447f-80dd-76e7fc4a023a
      2

      Zaloguj się aby komentować

      Byłem na wypoku w trybie incognito i zerknąłem na jedno znalezisko z wieloma komentarzami.
      Reklamy są wszędzie. Nad opisem znaleziska. Po prawej stronie komentarzy. Pod znaleziskiem. Przy scrolowaniu komentarzy. Pomiędzy komentarzami.
      Tego nie da się odzobaczyć.
      #wykop #jebacwykop #bekazwykopu
      1

      No wykopu od dawna bez adblocka nie da się oglądać, patologia reklamowa, jak kiedyś przy wjeździe do Zakopanego

      Zaloguj się aby komentować

      Jakby ktoś szukał Peugeot 508 2.0 HDi Business Line
      To uważać na tego - link do aktualnego ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-508-2-0-hdi-biala-perla-panorama-dach-duza-nawigacja-skora-ID6F0LHS.html
      Stracił trochę kilometrów oraz w trakcie eksploatacji został nieco poobijany.
      VIN: VF38ERHR8DL034098 (niech się indeksuje)
      Raport Historii Pojazdu autoDNA dla pojazdów z Belgii:
      https://www.autodna.pl/vin/VF38ERHR8DL034098/auto/ca3758c72ba59a3523cc12d7e15b2f8bab264c14/autodna_be
      Raport Historii Pojazdu autoDNA:
      https://www.autodna.pl/vin/VF38ERHR8DL034098/auto/ca3758c72ba59a3523cc12d7e15b2f8bab264c14/autodna_vhr
      e2d6e5bc-e185-4e5a-a122-76b06239ca9b
      2

      @Fen Dziękuję! Zapomniałem otagować.

      Zaloguj się aby komentować

      Witam!
      Chciałbym się w końcu poprawnie przywitać z Hejto!
      Zauważyłem tu trend chwalenia się swoimi zainteresowaniami i także postanowiłem to zrobić.
      Zapewne nikt nie kojarzy mnie z tagów #narzedzia #elektronarzędzia #silonaprawia , ale to nic nie szkodzi.
      Moją pasją jest zużywanie narzędzi, głównie elektronarzędzi. Posiadam sporą kolekcję starszych i zużytych egzemplarzy.  Planuje od czasu do czasu dzielić się z wami efektami mojej pracy lub dodawać różnego rodzaju porady dotyczące szybszego zużywania sprzętu. Gdybyście mieli jakieś pytania dotyczące zużywania elektronarzędzi lub pił spalinowych, agregatów, nagrzewnic olejowych itp. to piszcie do mnie śmiało.  Na dole wrzucam efekty moich zużyć. Niedługo dodam coś nowego. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
      #heheszki
      d308462e-d2bd-4503-8552-8402e5b4f38a
      10

      @recenzor Za⁎⁎⁎⁎ście zużyte, widać profesjonalizm i nie opierdalanie się ze sprzętem, egzemplarz powiedziałbym kolekcjonerski, szczególnie że widać wyraźne ślady po obróbce piramid.


      Gx

      Mam kilka maszyn, które możesz zurzyć

      Zaloguj się aby komentować

      @recenzor Taguj następnym razem jako #gownowpis.

      8e4053b9-d1ac-4214-93da-23887396c49e

      @recenzor w trybie incognito, nic nie wykryje.

      @poq Edytowałem Panie

      Zaloguj się aby komentować

      Zaloguj się aby komentować

      fake, chlopaki beke robili tak jak ktos ma M_B

      Zaloguj się aby komentować

      Bardzo mi się podoba ta funkcjonalność automatycznego wylogowania z Hejto.
      Może i nie jest praktyczna, ale za to pozwala każdemu sprawdzać działanie funkcjonalności nie zalogujemy cię ponownie.
      #hejto #dzialanieserwisu
      f2a7aeb6-1f18-43ce-8087-a0b86c0a96af
      1

      @recenzor Niestety nie działa toto jak powinno. Na razie jedynym sensownym rozwiązaniem jest zapisać hasło w przeglądarce żeby nie wpisywać z ręki

      Zaloguj się aby komentować

      Następna