@gawafe1241
> "programistów" gówno potrafi i pisze na odpie$dol.
tak, a o co chodzi?
> Da się pisać tak by wykorzystać 99% maszyny? Owszem, ale nie, CZAS cenny
tak, czas człowieka jest bardzo drogi
> No to chociaż zoptymalizuj bałwanie jądro lub najważniejsze elementy ale k$rwa nie - oye^ać mapkę 600 MB co mogłaby ważyć 20 MB i działać 3x szybciej.
zoptymalizuj, a później miej hejty od innych developerów że tego nie rozumieją, bo jest zbyt skomplikowane, a nikt nie ogarnia matki języków - assemblera.
PS.
Nie warto, bo to co napiszesz to za 2-3 lata pójdzie do kosza, bo zmienią się zasady gry. Inwestując czas na takie "pierdoły", gdzie sporo ludzi ma w dupie, spowalnia twój rozwój. Możesz mieć zajebisty projekt, ale co z tego że nie będziesz dynamiczny do rynku. Napiszesz A, a po roku stwierdzisz że jednak rynek oczekuje B i powodzenia w przepisywaniu. Każdy konsument ma w du@#%@% jak to działa, ale ma działać i kropka.
PS2.
Aplikacje teraz są bardziej złożone niż 20 lat temu, to co kiedyś team robił w tydzień, programista może zrobić w dzień.
PS3.
Dysk i ram jest tani w stosunku co było 20 lat temu. Ot inflacja oprogramowania, ale jak zrobisz metrykę standardowego rozmiaru dysku do wielkosci oprogramowania miedzy dzisiaj a kiedys, to roznicy nie ma duzej.
PS4
Bylejakość jest wszędzie, gdy cena pracy człowieka rośnie. Idź do mechanika i zapytaj się czy naprawi ci samochód bez części zamiennych. Powie ci wypierdalaj A kiedyś tak się robiło, bo nie było cześći zamiennych
https://youtu.be/RZ2jVCg6hPw