#webdev #pytanie


Klapek00
- 4wpisy
- 99komentarzy
#webdev #pytanie
@Klapek00 od dobrej jakości wykonywanych usług. A potem to już tylko odrzucać zlecenia z braku czasu w kalendarzu.
@plemnik_w_piwie jestem właśnie podczas zdobywania tej słynnej renomy na mieście. Coś się rusza, ale myślę że stronka pomoże mi znaleźć klientów.
@Klapek00 to zacząłeś bardzo dobrze! Trzymam kciuki
A jaka branża? Co robisz?
Tu jest niezła zbieranina dziwaków. Może ktoś założy pocztowego pantofla... Pochwal się co umiesz robić za hajs
@Klapek00 - tu masz w czym stronkę zrobić:
-
https://www.hejto.pl/wpis/astro-framework-do-tworzenia-super-szybkich-stron-internetowych-aplikacji-intern?commentId=5c056a65-d4aa-4b3d-9ee6-b2593462935d
-
https://www.hejto.pl/wpis/python-jest-obecnie-najczesciej-uzywanym-jezykiem-w-serwisie-github-sztuczna-int?commentId=f377e1f6-c2b7-433a-a642-3b708c6ecbf4
-
https://www.hejto.pl/wpis/firefox-idzie-do-kosza-zaczelo-sie-od-sponsorowanych-stron-a-teraz-zauwazylem-ma?commentId=753e4dec-c57b-442c-b121-8cf0eb33782c
A tu masz jak po taniości samemu hostować:
-
https://www.hejto.pl/wpis/gdzie-znajde-najtanszy-hosting-mialem-jeden-wykupiony-ale-za-przedluzenie-na-kol?commentId=bbb8cd38-2cbe-4be6-974f-c994d2ec280d
-
https://www.hejto.pl/wpis/programowanie-programista15k-chociaz-pewnie-bardziej-programista6k-webdev-na-jak?commentId=2dc9e043-686b-484b-b2e4-40cc36fa3f51
@koszotorobur Dzięki, zajrze tam
@Klapek00 - statyczną stronkę wizytówkę wygenerujesz sobie w Hugo w kilka minut.
Jak chcesz mieś coś całkiem pod siebie nad czym masz kontrolę to polecam SveleteKit, który bazuje na frameworku UI zwanym Svelte i potrafi robić stroni statyczne i z backendem: https://svelte.dev/tutorial/svelte/welcome-to-svelte
O hostowaniu to już się chyba wystarczająco rozpisałem w komentarzach do których dałem linki powyżej
@Klapek00 obczaj sobie ten tutorial niżej, jak znasz angielski. Moim zdaniem najprostszy z możliwych. Sam stawiałem tak niedawno stronkę www. Potem edycję przejął ktoś absolutnie bez doświadczenia nawet z html'em i sobie poradził.
Zaloguj się aby komentować
#pytanie #angielski
@Klapek00 to nie jest to czego szukasz ale tym tropem idź i może sam pytanie zadaj tylko je dobrze sformułuj.
@Klapek00 Besides "putting lipstick on a pig", nearly literal translation like "putting makeup on a corpse/cadaver" would work as well and would be easily understandable.
I'd maybe opt for beautifying instead of putting makeup though, even if it'd be less literal.
@Klapek00 polishing a turd?
Zaloguj się aby komentować
Zaloguj się aby komentować
@Klapek00 z pro tipoe
To jezeli nie posiadasz większej od nich wiedzy technicznej to się nie wymądrzaj tylko ucz, szanuj pracowników i jezeli są okej to zawsze stawaj po ich stronie,
Na początku szczególnie jak jesteś "mlody" leśne dziadki zawsze są pyskate, ale szybko im przechodzi
Bylem kierownikiem na 2 stolarniach, szefem własnej firmy i inżynierem na 3 budowach na których kierownik przyjeżdżał raz na tydzień więc musiałem nauczyć się radzenia sobie z debilami
A no i najważniejsze,
Najpierw zwracasz uwagę zapewniając że drugim razem będą konswekwencje
Drugim razem wyciągasz konsekwencje
3 razem wypierdalasz na zbity pysk
Zazwyczaj jak reszta zobaczy jak jeden taki upada sobie na głupi ryj z resztą jest spokój
Najgorszej jezeli tak tak moja zona (kierownik w biedronce) masz dokładnie 0 mozliwosci ukarania pracownika, nawet premii im sama nir może zabrać, przez co pracownicy czują się bezkarni xD
@Klapek00 - jest kilka zasad, które poprawią Twoje relacje z podwładnymi i pomogą zwiększyć ich szacunek do Ciebie:
-
Jesli nie istnieje, to stwórz przejrzysty plan oceny efektywności pracownika oraz metody by mierzyć tą efektywność i je stosuj do każdego po równo.
-
Dawaj konstruktywny feedback - nie wytykaj jedynie błędów tylko pomóż je zlokalizować i naprawić (czasem trzeba pokazać jak krowie na rowie a czasami tylko nakierować pracownika na rozwiązanie)
-
Twój feedback musi być dawany jak najszybciej się da (nie czekaj z nim tydzień, miesiąc czy nawet kilka, bo odbierasz pracownikowi możliwość poprawy i wychodzsz na pamiętliwego luja)
-
Nie gań pracownika przy innych (takie sprawy załatwia się na osobności)
-
Chwal pracowników tylko przy innych (prawie każdy z nas jest trochę próżny)
-
Bądź dostępny dla pracowników - na przykład zaplanuj z nimi indywidualnie półgodzinne spotkania raz na dwa tygodnie, odpowiadaj na ich zapytania jak najszybciej się da (a jak się nie da to mów, że pracujesz nad zdobyciem odpowiedzi i faktycznie nad zdobyciem tej odpowiedzi pracuj)
-
Nie kłam i nie zbywaj ludzi
-
Przyznawaj się do swoich błędów
-
Jeśli pracownik zrobił coś dla lub szczególnie za Ciebie to nie przypisuj sobie jego zasług tylko przypisz zasługi pracownikowi
-
Stosuj się do takich samych wysokich standardów do jakich chcesz by stosowali się podwładni - właściwie Ty musisz spełniać nawet wyższe standardy ale nie oczekuj, że każdy jeden pracownik będzie w stanie je spełnić
-
Rozwijaj swoje umiejętności komunikacji - na przykład dowiedz się co to aktywne słuchanie i kiedy warto je stosować
-
W ogóle się rozwijaj jako człowiek i mów otwarcie nad czym w Tym momencie pracujesz
Na szacunek trzeba sobie zasłużyć, więc powodzenia kolego!
@Klapek00 bądź jak Janusz- 15minut przerwy dla pracownika gdy są warunki szkodliwe, grafik pracy ustalaj z dnia na dzień, pracownicy mają wykonywać pracę nie dotyczącą ich kompetencji (naprawy mechaniczne/elektryczne/automatyczne), przydzielaj dyżur na gębę i nie płać za dyżurowe nadgodziny -pracowników będziesz w Bantustanie szukał.
Zakres obowiązków zgodny z kompetencjami pracownika, matryca szkoleń i okresowa ocena kompetencji,
Przestrzegaj warunków zatrudnienia i czasu pracy oraz regulaminu płac,
Procedury i instrukcje przy stanowisku pracy oraz podejmowane działania naprawcze Capa
Ekstra płatny Kaizen
Lean i S5
To tyle z produkcji
@Helpdesk - niby oczywiste ale dla wielu januszexów jednak nie
Zaloguj się aby komentować