#renault #mechanikasamochodowa
Aut na f sie nie kupuje
@def Pełna zgoda. W życiu bym nie kupił tego ścierwa od Ferrari.
Bo ma usterkę?
Niemieckie nie mają usterek xD
@Daewoo_Esperal czyli zadane ciśnienie doładowania nie zgadza się z tym zmierzonym przez MAP sensor. Czyli lecisz po kolei, filtr powietrza, rury dolotu, podciśnienia do sterowania turbiną, od pompy vacuum, przez zaworek, do samej gruszki turbiny. Dalej czy masz syf w dolocie, czy nie masz zaklejonego samego MAP sensora. Jak dalej jest problem, to prawdopodobnie masz zapieczone kierownice spalin - w wersji light po prostu próbujesz je rozruszać sztangą, co zazwyczaj pomaga ale tylko na chwilę, w wersji heavy targasz turbo i oddajesz do regeneracji. Może być jeszcze kwestia samej gruszki turbiny. Dedykowanym softem powinieneś móc zrobić test i zobaczyć czy sztanga rusza się w pełnym zakresie. A najlepiej pologować jak się zachowuje oczekiwane ciśnienie względem zmierzonego. Jeśli przeładowuje, to masz na 99% zapieczone kierownice (VNT).
@Odczuwam_Dysonans dzięki kolego :)
Dolot czyscilem ostatnio, ale może coś przeoczyłem sprawdzę wszystko jeszcze raz ale w przyszłym tygodniu dopiero będę czasowy :/
@Daewoo_Esperal to może przy czyszczeniu coś nie siadło i masz gdzieś lekką nieszczelność? Jeśli to się mniej więcej pojawiło po tym, to tutaj bym szukał przyczyny w pierwszej kolejności. Jeśli ten błąd jest dłużej i czyściłeś z jego względu, to stawiałbym na sterowanie turbiną - kierownice bądź grucha. Wywala checka w jakichś konkretnych momentach?
Zaloguj się aby komentować