Póki co:
-
Botland do zamówienia dołączył wydrukowane zdjęcie Wielkiego Przedwiecznego,
-
PlastiQ do zamówienia dołączył wydrukowane zdjęcie Wielkiego Przedwiecznego z ostrzeżeniem "uważaj co wzywasz"
-
Waneko nakrzyczało na mnie, że wpisywanie bzdurnych komentarzy utrudnia im pracę
-
Wszyscy pozostali sprzedawcy zignorowali komentarz.
#cthulhu #zakupyinternetowe #eksperymentspoleczny
Waneko i reszta tyłem do klienta.
@jimmy_gonzale e tam, reszta po prostu nie wiedziała o co chodzi
@Oczk No, nie do końca było to "sprucie się", co raczej nazwanie wyznania wiary w Śniącego "przypadkowymi literami":
Bardzo prosimy o to, by nie wpisywać w pole przeznaczone do komentarzy przypadkowych liter.
@Oczk Chodzi o to, że mają ustawione automatyczne akcje na cały proces zakupowy. Przychodzi zamówienie, automagicznie wystawia się dokument, leci na magazyn, drukuje się list przewozowy i tak dalej. Komentarz powoduje zastopowanie tego, bo ktoś musi przeczytać, co chce klient. W dodatku jak kobitka nie rozumie, co to za słowa, to zaczyna się latanie po innych pracownikach i grupowe zastanawianie się.
Więc bardzo grzecznie poprosili o nierobienie tak. Dla mnie nie ma problemu.
@Shagwest Tak właśnie myślałem, że o coś takiego chodzi. Im większy sklep tym pewnie większy problem to dla nich. Botland tylko raz zrobił taki numer, teraz już nie bawią się w wychwalanie Wielkich Przedwiecznych
@shiranai nie zignorowali tylko anonimowo napluli
@shiranai Ty się przedwiecznych nie boisz człowieku?
@Fausto Oddaję należną im chwałę w nadziei, że gdy powrócą będę jednym z pierwszych którzy pożegnają się z życiem, aby nie widzieć końca naszego świata.
@shiranai
> Waneko nakrzyczało na mnie, że wpisywanie bzdurnych komentarzy utrudnia im pracę
dobrze wiedzą, że heheszki z przedwiecznych to nie zabawa.
Dobry pomysł, takie eksperymenty szanuje, gorzej jak z którąś przesyłka przyjdzie sam cthulu
Zaloguj się aby komentować