Profilaktycznie zmienię cały napęd, natomiast zapytam was - bo zdaje sobie sprawę, że łańcuch może się rozciągać nierównomiernie, ale żeby aż tak? Wiem, że naciąganie powinno się przeprowadzać w tym najciaśniejszym miejscu ale to w takiej sytuacji w tym ciasnym będzie prawidłowy luz, a tym najluźniejszym będzie można go podnosić z zębatki.
A No i regulacji mi jeszcze gdzieś połowę zostało, a łańcuch DID
@KaczorDolan Może nie ten model DID co powinien być, może w jakimś okresie był zbyt napięty a może chuj wie co
Gx
@KaczorDolan oczywiście że nawet DID wzmacniany może sie nierównomiernie rozciągnąć. Jak zacznie przeskakiwać to będzie źle ( ͠° ͟ʖ ͡°)
@KaczorDolan
Ja też ekspertem nie jestem mam co najwyżej chłopskorozumkowe rady. -Naciągaj na neutralu, jak się nie zmieni to
sprawdź czy ogniwa się nie zapiekły (zwłaszcza w tej napiętej części, przetocz z metr i znowu sprawdź https://youtube.com/shorts/l3_6Y8rfsmc?feature=share) -sprawdź czy zębatka tylna jest idealnie centralnie zamontowana względem koła bo podobno akcesoryjne miewają w tym temacie problemy(nie mówię, że trzeba od razu używać czujnik zegarowy, ale wystarczy dogiąć kawałek drutu blisko zębów i zakręcić kołem i jak zęby się przybliżają i oddalają to źle zamontowana zębatka).
-Jak jest ok to zostaje chyba tylko nierówne wypracowanie/uszkodzenie zębatki albo uszkodzenie łańcucha (od strzałów ze sprzęgła np.) i jego sworzni lub tulejek na których siedzą rolki.
W sumie to mam czujnik zegarowy. Sprawdzę. Choć i tak rączej wymienię ten naped
Zaloguj się aby komentować