Podwozie było dobre, a szyny... szyny były złe.
https://youtu.be/UKFb2V3RPUI
@cododiaska Sądzę że tutaj się rozchodzi o rejony tektoniczne. Trzęsienia ziemi popsuły te torowiska.
@Alawar
Trzęsienia ziemi w Serbii?
To tylko prosowieska mentalność w bałkańskim wydaniu.
Gorsze, niż trzęsienia ziemi.
@cododiaska Obejrzałem przewijając bo tam niema nic poza tym jak ruszające się podkłady bo grunt szlak trafił. I nie wiem co to znaczy #mikole
@cododiaska Jak naprawiają takie łączenia? Całego odcinka szyny pewnie nie wymieniają. Jeszcze dochodzi fakt wybrania podłoża od tych stuków.
@Eliasz_Oderman
Poza kompleksowym remontem nawierzchni kolejowej, która zakłada wyprucie wszystkiego do gołej ziemi i odbudowę od zera, to najprościej wymienić spróchniałe podkłady i połamane łubki (te płaskowniki łączące szyny, przykręcane na śruby). Jeżeli szyna jest pęknięta poza złączem łubkowym, to doraźna naprawa polega na wykonaniu w miejscu pęknięcia... złącza łubkowego
Przecież wyjaśnienie jest bardzo proste:
-
Koła pociągu są okrągłe.
-
Skoro są okrągłe, to ich obwód jest równy 2*pi*r
-
pi to 3,14 z małym hakiem
-
Ten hak się tłucze.
Zaloguj się aby komentować