Pod kątem komfortu jest całkiem spoko - na koniec jazdy już trochę było czuć plecy ale bez tragedii. Jak na razie jestem zadowolony z wyboru
@Dagonet co to za model
@Erebus Aprilia Tuareg
Ile takie moto spala?
@VonTrupka zależy jak cisniesz. Na tej trasie wciągnął tak z 4.2-4.5
@Dagonet ohh, nieźle
celowałem w minimum 6-6,5
jeszcze tak z ciekawości, czy ten typ opon w motocyklach sprawia duży dyskomfort podczas jazdy po asfalcie?
@VonTrupka nie ale szkoda ich na asfalt
@VonTrupka nie. Bez oszukiwania się - to są opony głównie na asfalt. Trzymają na asfalcie praktycznie jak jakieś typowo szosowe. Przy 160 nie czuć żeby jakoś mocno wibrowały czy hałasowały. W jakiś cięższy teren, piach czy błoto się nie nadają. Szutry, trawa czy ubite kamienie to typ terenu,na który się lubią
@Dagonet a to mnie zadziwiłeś że to na asfalcie nie tłucze jak zimówki w samochodach przy >!40
pytam o takie rzeczy bo nie mam motocykla a szukanie takiego info po forach motocyklowych to chyba nie na moje nerwy i czas ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@VonTrupka bo to mała kostka. Jak są opony terenowe z prawdziwego zdarzenia to podobno plomby wypadają przy 80km h
Skąd jeździsz kolego? 😉
@adin Grodzisk Mazowiecki. Tutaj lokalnie mało jeżdżę, bardziej celuje w jakieś dalsze trasy.
@Dagonet przecież to moto idealne na szutry (a takimi jechałeś, nie offem), więc nie dziwota, że zachowywał się super
@d.vil moje zdziwienie wynikało jedynie z tego, że to samo jechało przy moim zerowym doświadczeniu i umiejętnościach
@Dagonet na moim typowo szosowym motocyklu nauczyłem się jeździć po offroadzie z konieczności. Musiałem pokonać kilka kilometrów drogi leśnej wysypanej kamieniami. Jedna gleba nauczyła mnie, żeby przede wszystkim nie odpuszczać gazu. I koniec końców miałem z tego ogromną frajdę, kolejna klapka w głowie się odblokowała, zniknął strach, pojawiła się radość
@Rafau dokładnie, coś w tym jest. Przy małej prędkości przód może łatwo uciec. Dobra pozycja na Moto plus utrzymywanie otwartej manetki i można jechać. Na razie jest plan porobić jakieś łatwe trasy off i w przyszłym roku zaliczyć jakieś szkolenie
@Dagonet tu nawet nie chodzi o prędkość, co kąt wyprzedzania pływający na rozłożenie masy poprzez pracę zawieszenia. Sama jazda na półsprzęgle już zaburza równowagę i lepiej sprawdza się hamowanie tyłem z dodanym gazem - stary trick ułatwiający pokonywanie łuków z małą prędkością, który sprawdza się i w innych sytuacjach
Zaloguj się aby komentować