Victoria's Secret odchodzi od politycznej poprawności. Strategia puszystych modelek nie była dobra biznesowo
Bezprawnik#bekazlewactwa #modadamska
Kasa zawsze wygra z lewackimi bredniami
@bleblebator-bombambulator Z wyjątkiem sytuacji kiedy kasa big biznesu sponsoruje lewackie brednie
@Opornik do czasu, inwestorzy w pewnym momencie mówią dość
@bleblebator-bombambulator to była tylko kwestia czasu
Głosowanie portfelem to skuteczna metoda sprzeciwu konsumenckiego.
@BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta Szkoda tylko że tak rzadko ludzie się na to decydują.
@Opornik "Hold my beer" - dosłownie. W stanach po aferze Bud Light ładnie dostał po dupie koncern Anheuser-Busch, także zależy co się bojkotuje.
@Opornik dżilet ma praktycznie monopol na rynku maszynek do golenia, wilkinson to jest jedyna znana ich konkurencja która ma z nimi wspólnego właściciela
@libertarianin Monopolu nie ma, ma (a w zasadzie miał) zgarnięta lwią część rynku (dane które znalazłem są tylko dla USA) - 70% maszynek kupowanych w stanach było od Gillette. Było, bo aktualnie spadło to do 50% rynku (trwający od lat spadek + dip po fatalnej kampanii reklamowej). Są wygryzani przez upstarty takie jak Dollar Shave Club, Harry's, Manscaped itp.
W Polsce też mają konkurencję, szczególnie w segmencie low-cost. Trzymają się dobrze tylko w segmencie premium, ale tam stracą jak tylko te same upstarty trafią do Polski.
@poprostumort z tego co czytam to jebło do 54% w 2020, więc teraz pewnie jeszcze mniejszy udział w rynku maja...
i dobrze
@Opornik No ale z tą raklamą to się postarali, obrażanie 90% grupy docelowej klientów to świetna strategia...
@Opornik Bo ludzie to debile, gdyby wiedzieli jaką moc mają działając razem, mogliby sięgnąć gwiazd. A tak, leżą w gównie i cieszą się, że mocz którym są oblewani jest ciepły, bo przecież miłościwy pan, który na nich sika mógłby go uprzednio schłodzić.
@Abcdef90 no jaka szkoda. Zachciało się promować aseksualne, spasione świnie a teraz zdziwienie, że ludzie stracili zainteresowanie? No szkoda, szkoda.... A nie, czekaj. Bardzo dobrze. Niech giną
@damw żeby to oni jedni takie coś odwalili. Pamiętasz tę pasztetową abominację?
@NiebieskiSzpadelNihilizmu pamiętam. Ale nie śledziłem dalej losów CK po tej reklamie
Ciekawe ile szwaczek szyjących spadochrony zostało zatrudnionych do szycia tej bielizny
... Burgers? #pdk
Trochę strach. Były modelki, potem świnie, teraz będą glonojady czy transy?
@bleblebator-bombambulator @damw @Opornik @Abcdef90
Duplikat
https://www.hejto.pl/wpis/victoria-secret-porzuca-feministyczne-idealy-i-wraca-do-korzeni
I tam w komentarzach @dolitd ładnie wyjaśnił w czym rzecz.
Parę postów jego autorstwa:
To nie do końca tak. Zyski VS spadały od jakiegoś czasu, głównie z powodu afer, więc postawili na inkluzywność w myśl "więcej klientów, więcej zysku". Jednak to nie powstrzymało spadku, więc próbują coś zmienić. Nadal będą inkluzywni, wrócą Victoria's Angels i pokazy mody. Słowo klucz w artykule: "inkluzywność też może być seksowna", czyli można się spodziewać, że te panie które dotychczas pojawiały się w ich reklamach, będą też na wybiegach. Do tego dodadzą swoje feministyczne idee emacypacji kobiet, np. na jednym z pokazów Naomi Campbell czytała poematy xD Feminizm i inkluzywność nadal są modne, więc pod tym względem nic się nie zmieni w VS.
Zyski zaczęły spadać od 2015 roku, kiedy klienci stwierdzili, że jakość produktów VS spada oraz wizerunek firmy jest trochę przedawniony. W dodatku firma nie nadążała za trendami mody w zakresie staników. W tym samym czasie pojawiły się firmy takie jak Aerie czy ThirdLove, które oferowały bieliznę dla szerszej (dosłownie) gamy kobiet i zgarnęły część rynku. W 2018 ktoś z szefostwa stwierdził, że modelki o większych kształtach i transwestyci nie nadają się do pokazów, co wywołało sporą aferę i szefostwo straciło pracę. Zyski firmy nadal spadały, więc VS próbowało się zmodernizować zatrudniając modelki o większych kształtach, transwestytów i szefowe. W 2019 zrezygnowano z Aniołków, ale ujawnione zostały powiązania firmy z Epsteinem i wtedy sprzedaż produktów poleciała na łeb. Później był COVID, wyszły kolejne afery, firma została oskarżona o seksizm, bullying i coś tam jeszcze. Inkluzywność miała być dla nich ratunkiem i początkowo działało, ale afery zrobiły swoje.
@KasiaJ To nie są zmierzalne dane, bo nie pokazują sytuacji sprzed 2021. I to nie są spekulacje. Masz, czytaj: https://www.businessinsider.com/victorias-secret-rise-and-fall-history-2019-5?r=US&IR=T
... Jest zupełnie odwrotnie niż piszesz. VS było uosabiane z białymi, szczupłymi I pięknymi kobietami, gdy przyszedł feminizm trzeciej fali, kobiety zaczęły inaczej patrzeć na firmę i przerzucały się na bardziej progresywne i inkluzywne. VS chciało się ratować progresywnością, ale im nie wyszło. Teraz próbują zrobić coś innego, ale nadal będą progresywni i feministyczni. "Chcemy znowu być sexy, inkluzywność może być sexy". To słowa szefostwa, które są nawet w Twoim podlinkowanym artykule.
@Tiruriru "kobiety zaczęły inaczej patrzeć na firmę i przerzucały się na bardziej progresywne i inkluzywne" - wiadomo, że nie będę kupowała bielizny reklamowanej przez piękną kobietę jaką chciała bym być, tylko przez fanatyczkę mcdonalds, albo paskudną feministkę, która mnie w reklamie opierdziela, że jestem rasistką i muszę być lepsza
Nie, dzięki
@Tiruriru bro myślisz że jestem w stanie widzieć wszystkie posty z ostatnich dni. Trafił się duplikat
Trudno
@Abcdef90 Spoko. Nie mam żalu :). Podrzuciłem tylko, bo tam była sensowna dyskusja w tej sprawie
No kto by pomyślał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
a teraz za karę poziom sprzedaży powinien się utrzymać taki jaki jest obecnie.
No qrwa. Może hipopotamy zostawiały za duży ślad węglowy heheh.
Dzisiejsze pokazy mody to jakaś aberracja, same tłuste dupska, sraki czasem jak u wieloryba, rozumiem tolerancje itd, ale stracili na wizerunku maksymalnie...
https://www.youtube.com/watch?v=OdO7OJwrZ9I&ab_channel=BMEVISUALS
Zaloguj się aby komentować