@Lubiepatrzec
Na przyszlosc- jak masz taka stluczke(zwlaszcza ze swojej winy)to smialo mozesz dzwonić na assistance towarzystwa( numer jest na certyfikacie,czyli tym potwierdzeniu oc) i odholuja auto po wypadku w dowolne miejsce i jak najbardziej przysluguje auto zastepcze,zgodnie z warunkami.
Tak samo w razie awarii- odholuja do mechanika i zapewnia auto,klasa zgodnie z OWU i tabela wypozyczalni. Awaria jest np. nawet taka bzdura jak wszystkie zarowki uszkodzone,bo zgodnie z polskim prawem nie mozna sie takim autem poruszac po drodze:).
Zakres zloty plus juz znasz:)
Czy ja wiem czy konik- po prostu sprzedawalem,a uwazam,ze jak juz cos robimy, i to za pieniadze, to warto to robic dobrze,najlepiej jak potrafimy.
Dodatkowo nie umialbym sprzedawac towarow i uslug,gdybym ich nie znal- czesto,zwlaszcza przy gownianych ubezpieczeniach( a takie sa komunikacyjne dla wiekszosci klientow) musze miec na wszystko odpowiedz,zeby przekonac klienta ze ja mam cos lepszego w tej samej cenie czy tez warto za cos doplacic co ma dane tu,a czego nie ma jego aktualne.
Niestety,8x% ludzi w tym kraju nie ma potrzeb ubezpieczeniowych i potem jest jak jest- kupuje sie dziadostwo,a potem opinie w necie,ze cos tam.
Duzo tez zlej roboty robia internetowi agenci( np.mubi czy rankomat),ktorzy sie reklamuja jacy sa tani i super,a potem sprzedaja pakiety oc i okrojone ac w super cenach- a potem musisz tlumaczyc klientom,ze nie maja tego samego...
Co do klientow i ich opinii w necie:
Np. Rozbroil mnie jeden typ,ze on mial pakiet w Warcie za ponad 3000 zl i przy awarii pomoc dopiero od 25 km od miejsca zamieszkania( wariant zloty jest w zakresie AC komfort,czyli wariantu dla aut do 6.lat). Dlaczego on ma pretensje do TU,a nie do posrednika gdzie zawieral umowe,ze ten mu sprzedal usluge( ubezpieczenia to usluga) niezgodna z jego potrzebami? Albo mu tego nie powiedzial? To wina towarzystwa,ze respektuje umowy?
Jeszcze inny czlowiek ma pretensje,ze nie dostal auta zastepczego na czas naprawy auta,a nawet nie wezwal assistance( ubezpieczony w dawnej concordii,obecnie generali agro)xD Ja wale,naprawde to jest tak trudno zrozumiec,ze to trzeba zadzwonic do towarzystwa,zeby o wszystkim wiedzieli i mogli swiadczyc usluge? I teraz znowu wina posrednika,ktory nie poinformowal klienta jak ma z danej uslugii w razie W skorzystac. Byle sprzedac,byle duza skladka i przytulic prowizje,a potem wszystko w dupie.
Jak jeszcze w link4 pracowalem ile ja sie "omordowalem" z tymi zjebami-agentami- kurwa z 80% nie wysylalo dokumentow,ktore zostawiali im klienci( wypowiedzenia,umowy kupna-sprzedazy auta,wyrejesteowania),a ile przez to mialem zbednej roboty nie policze.
Link4 generalnie nie polecam- firma nie ma szacunku do pracownika i klienta,wszelkie zle opinie o branzy sa tez miedzy innymi przez ich kombinatorstwo,no kurwa sa az nazbyt "stereotypowi".
Ech,rozgadalem sie jak jakas baba xD