Śpijcie dalej.
Ja wiozę Wam wyngiel żebyście mieli ciepło w dupe
ecfba801-fd92-4ea6-ad3a-bd95d615a044
SuperSzturmowiec

@Jop phyyyy nie nie mam pieca na wungiel

ZygoteNeverborn

@Jop Panie, nikt już nie chce tego wyngla.

Karonon

@Jop kolej szanuję, tiry niee

Atarax

@Jop dziękuję


Szerokości

Mario_Puzon

@ZygoteNeverborn @Jop jeszcze pewnie ruSSki

groovy

@Jop no i po co ci w pociągu kierownica?!

GazelkaFarelka

@groovy żeby miał się czego trzymać podczas jazdy

Swiniotygrys

@Jop toż to nieekologiczne

Hoszin

@Jop jak to jest być takim kolejarzem? jeździsz też pasażerskimi czy tylko towarowymi?

bori

@Jop Lepiej trzymaj kierownicę zamiast robić zdjęcia, bo jeszxze6w rowie wylądujesz #pdk

SzwarcenegerKibordu

Tak trzymać, wiemy że czasami nie ma lekko, no i trzeba pamięać aby nie trąbić w lesie. https://www.youtube.com/watch?v=q61F8AACgPQ

halflajf

Oh dziękuje, co byśmy zrobili gdyby nie jop.

pastowany_tapir

daj znać jak będziesz wiózł bułki i wędlinę

Ramirezvaca

fajnie wygląda tak postapo

eR2

"Wōngel" sie gŏdŏ, a niy "wyngiel"!


No; chyba, że "wyngiel" to po twojemu

smieszneobrazkijuzniesmiesza

@Jop mi jest cieplo, dobra robota i dzieki!

Spider

@Jop jak bedziesz żabke mijał weź mi czipsy żalapenio

Alky

@Jop świeży wyngiel drewno itp...

czomik

@Jop Panie maszynisto. Przypominam o ubiegłorocznym zaleceniu Państwowej Komisji Badania Wypadków Kolejowych, raport 2, zalecenie 7

"Certyfikowani przewoźnicy kolejowi, […] wprowadzą regulacje wewnętrzne w zakresie ograniczenia korzystania z urządzeń multimedialnych niezwiązanych z prowadzeniem ruchu kolejowego przez drużyny pociągowe […]utrudniającym prawidłowy odbiór nadawanych sygnałów akustycznych i komunikatów głosowych oraz ujmą to zagadnienie w programie pouczeń okresowych"


WolfAmongUs

@Jop Dziękuję, jest mi ciepło w dupę

Diablo

@Jop Chciałem napisać że nie mi bo ogrzewam prundem, ale prund też pewnie mam z wungla w naszym piknym kraiku tak więc dziękuję.

bravenewworld63

@Jop ale dobry jakis czy znow ten miał?

szarik.411

@Jop zawsze mnie to ciekawiło - po czym poznajesz, że masz zacząć hamować przed stacją? Pytanie tym bardziej ciekawe z punktu widzenia laika jak lecisz towarowym i droga hamowania jest większa. Mijasz jakieś znaczniki po drodze czy na wyczucie?

Fritzowski

@Jop mogę z tobą przeprowadzić manewry :p

starebabyjebacpradem

@szarik.411 czy ma hamować informuje go sygnał na semaforze/tarczy ostrzegawczej/ powtarzającej czy sygnalizatorze sbl. A dodatkowo na semaforze masz od razu podaną prędkość od 40 przez 60/100 km/h i v max i to wynika z układu świateł na nim.

anonekzforczana

@Jop Derail Valley widzę coraz bardziej realistyczne.

Jop

@Fritzowski dawaj do Gdańska dziś na 2 w nocy

Jop

@groovy żeby się nie nudzić i kręcić w lewo i w prawo.

Jop

@bravenewworld63 ten lepszy

Jop

@szarik.411 po podjęciu pociągu i ruszeniu ze stacji,osiągnięciu 60km/h (chyba ze w rozkładzie jazdy prędkość obiowiazuje niższa) wykonuje się tzw. hamowanie kontrolne.

Ma to na celu sprawdzenie działania hamulców w pociągu i stwierdzenia jak hamuje pociąg.To hamowanie pozwala maszyniscie ocenić kiedy powinien rozpocząć hamowanie by zwolnić/zatrzymać się w określonym miejscu.

Poza tym sygnalizatory,wskaźniki umieszczone na szlaku kolejowym informują maszynistę czy ma zwolnić czy zatrzymać pociąg.

Jop

@czomik zdjęcie robił kolega wchodzący w skład drużyny.

Ja byłem zajęty bezpiecznym prowadzeniem pociągu.

Jop

@Hoszin tylko towarowe.

Lubię swoją prace.

Daje mi satysfakcję.

Hoszin

@Jop fajna robota musi być, jakieś stałe trasy masz? gdzie najdalej byłeś?

Jop

@Hoszin głównie Trójmiasto-Warszawa,Bydgoszcz,Zduńska Wola

Fritzowski

@Jop cargo czy prywaciarz?

Jop

@Fritzowski Cargo to już przeszłość

Fritzowski

@Jop nie znam nikogo kto jest zadowolony z pracy cargo, a znam trochę osób :D ogólnie sam chce się dostać na kolej ale jako ustawiacz, i moze rewidenta zrobić a później co wie

Zaloguj się aby komentować