Przeturlałem się dzisiaj przez kilkadziesiąt km trasy TET w okolicach Wrocławia. Miejscami jest grząsko, prawie położyłem motorek w jednym momencie . 1200 km już w sumie nawinięte, pierwszy przegląd ogarnięty. W przyszłym tygodniu może jakąś konkretniejszą traskę sobie zaplanuję. Za chwilę jeszcze, korzystając z pogody, wyprowadzę na randkę po ładnych asfaltach swoją Yamaszkę :]
#loneridermoto <-- można se czarnolistować, bo będę dodawał więcej wpisów z wycieczek
#motocykle #motohejto #moto #triumph #tiger
7c0ddee2-1e18-4f15-80d8-d78f6b0650c0
e6d7070e-a037-4085-8eee-872ae3c89bdf
SuperSzturmowiec

mam nadzieje że będzie spoko pogoda bo tylko w wtorek do roboty i potem dopiero w weekend to by się coś pojeździło

highlander

Duze adv a te powyzej litra jie nadaja sie w teren. Ludzie naogladali sie mcgregora ktory jechal duzym gsem ale zapominaja ze mial kumpla ktory go wyciagal oraz kamerzyste.

LoneRider

@highlander niestety nie wiem kto to ten m mcgregor, więc ciężko mi się odnieść

sleep-devir

@highlander o to to!

To są takie SUV motocyklowe a nie advenczery xD

Za rok mam w planach zakup czegoś małego i w miarę uniwersalnego, celuję w ktm 390 adventure, w tym roku dostał w końcu szprychy.

highlander

@sleep-devir ktm za duzo elektroniki i mechaniki ktorej nie naprawisz w trasie (tzn nie ogarnie tego niepismienny mechanik). re hymalayan bylby latwiejszy w ogarnieciu mlotkiem i dlutem, a honda crf 300 rally bylaby bardziej dzielna w terenie.

sleep-devir

@highlander crf nie jedzie na asfalcie a nie oszukujmy się, nie będę jechał np. do Rumunii polnymi drogami. Himalayan wg mnie najbardziej przehajpowany motocykl ever: ani to nie jedzie bo słabe (20 parę koni z 400ccm ? to jakiś żart) w teren też dupa bo ciężki kloc. Nie nadaje się przynajmniej dla przeciętnego polaka bo we wszystkim jest poniżej przeciętnej.

Co innego gdzieś właśnie w Indie gdzie można jechać od wioski do wioski po dziurawych drogach a w razie awarii naprawisz młotkiem

Myślałem też nad małym versysem 300x

highlander

@sleep-devir versys to szosowka, no myslalem ze rozmawiamy o motocyklach dzielnych w terenie. hymalayan sprawdza sie w indiach, w himalajach gdzie powietrze jest rozrzedzone i silnki dostaja zadyszki, sprawdzil sie w ameryce poludniowej, sprawdzil sie na antarktydzie. nie sadze ze jest przehajpowany. to raczej europejczycy nie potrafia znalezc jego zalet.


jezeli patrzysz na ktma i versysa to jednak szukasz malego suva. wiecej asfaltu czasem jakis szuter. to jest zupelnie inna jazda. mysle ze gs 750 bylby ciekawszym wyborem od ktma i versysa.

sleep-devir

@highlander gs 750 waży około 230 kg, to jest krowa ten mały ktm waży około 170 kg. Ale nie róbmy offtopa

Zaloguj się aby komentować