Oto jakby mógł wyglądać świat w geometrii nie-Euklidesowej
https://www.youtube.com/watch?v=kEB11PQ9Eo8&ab_channel=CodeParade
#ciekawostki #fizyka
Quassar

Mapa się zmienia lub objekt po przekroczeniu pewnego punktu to cały trik

SklejPizde

No tylko, że te pokoje i tunele nie są stałe w czasie tylko zmieniają się w zależności od pozycji gracza, żeby wywołać dany efekt. W zasadzie w ten sposób można wszystko tam wcisnąć :d

kubex_to_ja

pojebane. Masz piorunka

Quassar

@SklejPizde można i właśnie to robi na otwartej mapie tło jest niezależne a zmiana wielkości zachodzi sprytnie schowane za ramą drzwi, tunelu.


Podobnie masz grając w jakieś mocne gry kiedy grafika ma zamało ram i doczytuje ci tekstury tylko to już jest widoczne i nie fajnie

Tutaj element zmiany dzieję sie szybko i za rogiem.


Wystarczy odpowiedni dobrze skalibrować podmiane pomiędzy staniem postacią , a pomieszczeniem.

By gracz tego nie zauważył.

Zaloguj się aby komentować