https://www.youtube.com/watch?v=kEB11PQ9Eo8&ab_channel=CodeParade
#ciekawostki #fizyka
Mózg rozjebany
Arcy fajne!
ten gościu stworzył bardzo fajną grę w nie-euklidesowym świecie
Mapa się zmienia lub objekt po przekroczeniu pewnego punktu to cały trik
No tylko, że te pokoje i tunele nie są stałe w czasie tylko zmieniają się w zależności od pozycji gracza, żeby wywołać dany efekt. W zasadzie w ten sposób można wszystko tam wcisnąć :d
pojebane. Masz piorunka
@SklejPizde można i właśnie to robi na otwartej mapie tło jest niezależne a zmiana wielkości zachodzi sprytnie schowane za ramą drzwi, tunelu.
Podobnie masz grając w jakieś mocne gry kiedy grafika ma zamało ram i doczytuje ci tekstury tylko to już jest widoczne i nie fajnie
Tutaj element zmiany dzieję sie szybko i za rogiem.
Wystarczy odpowiedni dobrze skalibrować podmiane pomiędzy staniem postacią , a pomieszczeniem.
By gracz tego nie zauważył.
Zaloguj się aby komentować