Natomiast sama marzenie, żeby tą grę stworzyć, powstało z 15 lat temu, a od początku tego roku zrobiłem tak z 70% tego co przez ostatnie lata, więc mimo wszystko jest dobrze.
Jak gra wygląda obecnie można zobaczyć w komentarzu.
#tworczoscwlasna #gamedev #gry #indiedev #piraci #programowanie #brickfiction
@rybeusz jak to gierka PvE to za dużo przeciwników patrząc na DMG jaki robisz jednemu. Ale kibicuje bo pograłbym w taką gierkę o piratach
@ElegantiaGallia jakiekolwiek wartości obrażeń czy statystyki są obecnie prototypowe na tym etapie
Takie trochę seafight
@Fausto Nawet nie trochę, to moja główna inspiracja xD Nigdy nie mogłem przeboleć pay2win tej gierki, a sama idea mi się strasznie podobała.
@rybeusz niestety seafifht i DarkOrbit są zaprojektowane pod p2w mam wrażenie że tam tylko uzależnieni grają już kasa kasa kasa albo znikasz na strzał szkoda nawet strzepic ryja
@ivanar no niestety, każda darmowa gra MMO jest tak zaprojektowana żeby wyciągnąć jak najwięcej kasy z graczy
Wygląda jak seafight
Ogólnie jak dodasz trade/budowę miast na wyspie/jakieś questy to będzie fajny indyk coś jak starsector
@ivanar taki jest plan
Kiedyś to było corsairs ;d
@Porsze jak coś to w tym roku ma być premiera remaka -> Corsairs - Battle of the Caribbean na Steam (steampowered.com)
@rybeusz Fajnie kule armatnie podążają za przemieszczającym się statkiem. So real xD
@jiim prawda? xD chciałem to na początku zrobić bardziej realistyczne, ale w tym silniku nie jest to takie proste, dlatego zostawiłem na potem
zajebiscie wyglada
@rybeusz zrób taką mechanikę że można strzelać tylko z burty, a pociski lecą na wprost. A damage, naliczany po trafieniu.
@rybeusz pewnie grałeś, ale polecam podpatrzeć bitwy "morskie" z https://store.steampowered.com/app/1597310/Airship_Kingdoms_Adrift/ myślę, że fajnie to rozwiązali
trzymam kciuki, czekam na kolejny update
Zaloguj się aby komentować