Mockup do mojej gry z grudnia 2020 roku, no idzie to jak krew z nosa.
Natomiast sama marzenie, żeby tą grę stworzyć, powstało z 15 lat temu, a od początku tego roku zrobiłem tak z 70% tego co przez ostatnie lata, więc mimo wszystko jest dobrze.

Jak gra wygląda obecnie można zobaczyć w komentarzu.

#tworczoscwlasna #gamedev  #gry  #indiedev  #piraci #programowanie #brickfiction
37fb80ee-57c2-439d-9879-1fd0b8d1192d
ElegantiaGallia

@rybeusz jak to gierka PvE to za dużo przeciwników patrząc na DMG jaki robisz jednemu. Ale kibicuje bo pograłbym w taką gierkę o piratach

rybeusz

@ElegantiaGallia jakiekolwiek wartości obrażeń czy statystyki są obecnie prototypowe na tym etapie

Fausto

Takie trochę seafight

rybeusz

@Fausto Nawet nie trochę, to moja główna inspiracja xD Nigdy nie mogłem przeboleć pay2win tej gierki, a sama idea mi się strasznie podobała.

ivanar

@rybeusz niestety seafifht i DarkOrbit są zaprojektowane pod p2w mam wrażenie że tam tylko uzależnieni grają już kasa kasa kasa albo znikasz na strzał szkoda nawet strzepic ryja

rybeusz

@ivanar no niestety, każda darmowa gra MMO jest tak zaprojektowana żeby wyciągnąć jak najwięcej kasy z graczy

ivanar

Wygląda jak seafight

ivanar

Ogólnie jak dodasz trade/budowę miast na wyspie/jakieś questy to będzie fajny indyk coś jak starsector

rybeusz

@ivanar taki jest plan

Porsze

Kiedyś to było corsairs ;d

jiim

@rybeusz Fajnie kule armatnie podążają za przemieszczającym się statkiem. So real xD

rybeusz

@jiim prawda? xD chciałem to na początku zrobić bardziej realistyczne, ale w tym silniku nie jest to takie proste, dlatego zostawiłem na potem

DexterFromLab

@rybeusz zrób taką mechanikę że można strzelać tylko z burty, a pociski lecą na wprost. A damage, naliczany po trafieniu.

Zaloguj się aby komentować