Jestem:
Wolę piątkę
Gownoburza za 3 2 1 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Okrupnik normalnie to bym ciebie chyba zgłosił się nie chcę nadwyrężać ograniczonych sił tejże instytucji ( ͠° ͟ʖ ͡°)
Jona Van Caneghama w sercu nie masz żeby takie rzeczy wypisywać.
@Okrupnik ogolnie to są dwa obozy. Ci co czczą III i szanują V. I ci, co czczą V i szanują III. Na i są jeszcze Ci dziwacy, co lubią IV. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@WilczyApetyt o, to ja! xD
Zaś kultu 5 w ogóle nie rozumiem, bo o ile 4 jest miejscami niedorobiona to jednak sam gameplay jest po prostu ciekawy. Ale 5 jest niegrywalne, większa mapa przeciwko kompon i AI rusza się dosłownie po parę minut. Już abstrahując od mechanik gry ale gra jest tak beznadziejnie zakodowana, że się nie da normalnie w 5 grać tak naprawdę.
No i jaka 5 jest w ogóle wolna... Identyczna walka w poprzednich częściach zabiera znacznie mniej czasu. Ale to jest znowu kwestia bolączek technicznych.
Jeszcze żeby 5 była zbalansowana ale to też nieprawda, po prostu jednostki są bardziej wytrzymałe przez co walki są dłuższe i trudniej o błyskawiczne zwycięstwa ale z balansem to nie ma wiele wspólnego.
HoMMy to I tak długie gry ale w 5 to już naprawdę przesadzili ile czasu się schodzi na jedną mapę.
@DiscoKhan okej, z tym, że piątka jest niedogotowana grzech byłoby się niezgodzić, niemniej, względem czwórki przynajmniej było widać chęć zrobienia coś z tą marką. Pierwsze 3D w tej serii oczywiście, że miało prawo być słabe, od czegoś trzeba zacząć rewolucje. Dla mnie czwórka po prostu jest gorsza, bo nie wprowadzała rewolucji, a dodawała mechaniki, które nieco psuły doznania z tak uwielbianej trójki. Mi się źle grało z tym, że można było chodzić samymi jednostkami, a już nie mówię o tym, że neutralne stworki mogły do Ciebie podejść. Normalnie sprzedałbym kontrolnego liścia twórcy takich głupich pomysłów. ( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮
Oczywiście to moja prywatna opinia, ktoś może uznać to równie dobrze za powiew świeżości i ogólnie na plus. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@WilczyApetyt jak pierwszy raz grałem w 4 to się odbiłem dosyć mocno ale większość oryginalnych pomysłów jednak mi siadła, łącznie z chodzeniem samymi jednostkami. Chwilę to trwało ale wiadomo, HoMM 4 to tak naprawdę bardziej wersja beta tego co miało wyjść i nawet tekstury nie były dokończone.
5 wizualnie nie oceniam, bo wcale aż takie słabe nie było, gorzej z dizajnem niektórych jednostek czy ekranów miast - chociaż najgorsze ekrany miast to miała 4, z tym to się nawet sprzeczać nie będę xd
No nie wiem czy było widać chęć zrobienia czegoś z marką, przy premierze HoMM 5 to był w sumie taki uboższy klon HoMMa 3. Tam prawie nie bylo właenych pomysłów i nawet bezsprzecznie dobre rozwiązania z 4 jak karawany były wycofane i dopiero w dodatkach je dodali. Nawet po jednostkach w zamkach widać, że to prawie 1:1 HoMM 3 z nieznacznym przemiksowaniem. No ale ja to generalnie miałem ból dupy że HoMM 5 to się całkowicie i oficjalnie odciął od fabuły uniwersum Might and Magic, Ubisoft był tylko zainteroswnay nazwą ale całą resztę miał gdzieś.
Jak tytani, nienawidzę czarnych
@jajkosadzone tylko bastion
Wiedziałem, że czarny smok. Tytany i Gremliny ssią ... Kościany Smok bo SOM w tej cywilizacji WAMPIRY, które są OP, przez większość gry.
@jajkosadzone Tylko Heroes IV
Heroes IV tez spoko, tylko bohater na odpowiednim levelu byl juz jednoosobowa armia
Zaloguj się aby komentować