Komentarze (12)
@Miedzyzdroje2005 ładnie opisane, obiektywnie. Najbardziej podoba mi się fragment o ustalaniu rozkładu jazdy "za pięć dwunasta". Piszę to jako konstruktor rozkładu jazdy w PLK 😁
@Kotuduchawinny niestety. Od tygodnia kiszę się w Kolejach Mazowieckich, bo ktoś pomyślał, żeby na trasie z czynnym jednym torem dać przeloty pospiesznych
@Miedzyzdroje2005 dla mnie to jest chore. W normalnym kraju rozkład jest cały rok ten sam od 100 lat. Dzięki czemu ludzie nie tylko jeżdżą koleją między miastami, ale także po regionie. U nas koleje regionalne to gówno przez te zmiany rozkładu
W normalnym kraju rozkład jest cały rok ten sam od 100 lat.
@tosiu Co za bzdura. Wybudowano nowy kompleks fabryk, nowe lotnisko, zrobiono nową ekspresówkę, zbudowano serię osiedli, które zablokowały inne.
Oczywiście, że rozkład musi się zmieniać.
@sireplama a co ma budowa do zmiany rozkładu 2 razy do roku?
W normalnym kraju rozkład jest cały rok ten sam od 100 lat.
@tosiu do tego się odnosiłem.
@sireplama człowieku toż to hiperbola. To nie wykop żeby pisać jak dla daunów.
@tosiu upiles sie czy co?
@Miedzyzdroje2005
To najlepszy tl;dr, jaki mogłem zrobić, oryginał zmniejszony o 99% (jestem kotem).
Rzutki, tarcza i jakoś to będzie.
Ja mam wrażenie że oni to mają w dupie, coś ustala bo " i tak się spóźni i wszystko się posypie"
Kolei coraz mniej a spóźnień coraz wiecej
@kodyak najważniejsze, żebyś bilet kupił, a reszta to już inna sprawa...
w pierwszej kolejności konstruuje się rozkłady pociągów towarowych, następnie pasażerskich, a potem – pozostałych towarowych.
Wow! To jest nowość nad nowościami dla mnie. Zawsze myślałem, że pasażery mają (1) pierwszeństwo przejazdu przed cargo w przypadku opóźnień oraz (2) pierwszeństwo w rozkładach, zaś w luki pomiędzy pasażerami wciska się cargo.
Zaloguj się aby komentować