Komentarze (18)
@ObserwatorGospodarczy ale tu gruby wał leci xD dobrze, że mamy nowy rząd
@maximilianan Paradoksalnie, wiedzą że patrzą im na ręce, pójdzie soft bez zintegrowanych psujaczy.
@Marchew znając polski przemysł to tam będzie duuuzo więcej wałków niż sam soft xd
@Marchew oczywiście, że pójdzie bez ficzerów, ale zakup pewnie zablokuje CBA
@lexico biurko antykorupcyjne coś będzie dłubać przy korupcjach?
toś mnie ubawił do rozpuku (☞ ゚ ∀ ゚)☞
tu się mówi o rozwiązaniu korupcyjnego i upolitycznionego po sam sufit CBA, a ty o blokowaniu wałów przez te służby?
@Marchew patrząc na to jaki bezczel odwalali to nie nastawiałbym się na to, że będą jakiekolwiek pozory uprawiać. Wszystkiego się wyprą, powiedzą, że nigdy nic zdalnie nie wyłączali, sprzedadzą IC to co do tej pory bez ani jednej zmiany, a z racji ze to PKP, czyli państwowy moloch to się dogadają, że "serwis tylko u producenta a nie po jakichś pesach" i voila, problem nie istnieje.
To jeszcze pisowców nie wywalili z PKP?
@swansu to bardzo ciepłe posadki a wypieprzenie nieudacznika ze stołka do którego się przyspawał jest bardzo drogim biznesem.
Pytanie bardziej kto zasiada w radach nadzorczych i będzie blokował odwoływanie tych szuj.
@swansu sądzisz, że da radę przepuścić przez MAP wymianę zarzadów w pewnie ponad tysiącu spółek państwowych w kilka tygodni, i bez wcześniejszej analizy?
Nie ma lepszego momentu na wyciągnięcie rabatu albo i ficzerów dodatkowych.
Tydzień już minął, to ile mieli czekać?
@Vilified wlasciwie to oni chcieli ten zakup w zeszlym roku oglosic, ale to PKP i maja opoznienie
@ObserwatorGospodarczy afera od czapy. Treść na clickbajt, co widać też po komentarzach. PKP IC kupuje te lokomotywy już od 5 lat i sprawdzają się u tego przewoźnika. A unifikacja taboru jest zalecana m.in. z powodów serwisowych oraz szkolenia załóg. W towarach jeżdżą Gamy od Pesy od newagowe Dragony, a w przewozach pasażerskich Griffiny
@Miedzyzdroje2005 to co odp***dolił Newag zdecydowanie nie jest od czapy i ta firma powinna zdechnąć a nie dostawać kolejne wielomilionowe zamówienia... nie bez ukrzyżowania 2/3 prezesów i gwarancji, że ich antyklienckie zachowania zostały zatrzymane.
@sireplama wiesz, ja nie kwestionuje tego, że Newag przegiął pałe. Co więcej, obawiam się, że pozostali producenci mogą robić podobnie. Ale to, że już kolejna partia tych lokomotyw jest kupiona to fakt
PKP IC kupuje te lokomotywy już od 5 lat i sprawdzają się u tego przewoźnika
@Miedzyzdroje2005 bo pewnie serwisują je w Newagu
Zaloguj się aby komentować