(╯°□°)╯︵ ┻━┻
#gownowpis
algorytm poszedł ścieżką: jak gość się wkurwi łącz z konsultantem
Dzięki temu konsultant obsługuje tylko wkurwionych klientów, sprytnie
@PaczamTylko no nie wiem, czy tak sprytnie. Jako konsultant wolałbym nie obsługiwać klientów już wstępnie wkur*wionych przez automat. Raczej powinno to iść na odwrót.
@MostlyRenegade Jedną z moich specjalnych umiejętności jest taka, że moje żarty są śmieszne/zrozumiałe głównie dla mnie
Komentarz usunięty
@emdet mnie wkurzają te boty i jak mantra powtarzam „połącz mnie z konsultantem”, to najszybsza droga choć debilna.
@Astro wiem, zawsze tak robię. Ale ten nie chciał przez jakąś minutę cały czas powtarzając że nie rozumie i się wkurwiłem xD
@emdet ale to już stara sprawa jest. Jak się włącza automat bez opcji łączenia z konsultantem to musisz z 10 razy powiedzieć mu, że chcesz z konsultantem gadać i przełącza. Nie trzeba być zdenerwowanym, ci idioci tego nie sprawzają.
Zaloguj się aby komentować