Deweloperzy CIties Skylines II ustawili limit klatek na PC na 30! Czaicie? 30 fpsów w grze w 2023 roku. #citiesskylines #citiesskylines2 #gry #pojebalo
39c87105-00c5-40ca-a195-d9bd064e9f9a
DiscoKhan

@GucciSlav Paradox xD


Oni za cholerę nie zatrudnią lepszych programistów tylko kombinują jak mogą żeby te fatalne optymalizacje od nich jakoś się odpalały na komputerach.


Odkąd historię zaczęli przekłamywać w swoich grach to nic od nich nie kupuję, to co z Victorią 3 odwalali to woła o pomstę do nieba. Gdzie zresztą nawet na najmocniejszych kompach się ta gra zwyczajnie tnie pod koniec rozgrywki i nic z tym nie robią.

NiosePrawde

@DiscoKhan A jak przekłamują historię?Nie gram w kolorowanie map

MostlyRenegade

@DiscoKhan Paradox nie jest producentem tej gry.

DiscoKhan

@NiosePrawde Victoria 3 zaczyna się w 1836 i taki największy przykład to niewolnictwo i jego ukazanie. Jest takie państwow co się zowie Dahomey i jest znane z jednego, najwięksi handlarze niewolników w historii ludzkości. W politykach kraju zaczyna z zakazanym niewolnictwem jak praktycznie cała Afryka, za to w Europie niby dodali, że Mołdawia i Wołoszczyzna miały legalne niewolnictwo co jest zwyczajnym kłamstwem.


Zdarzały się nieścisłości historyczne w grach PDX ale tutaj to jest jawne przekłamywanie historii i nie wynika to z uproszczeń na potrzeby mechanik gry tylko budowanie nowej narracji historycznej.


Już pomijam, że usunęli taki wskaźnik jak korupcja i jeżeli chcesz zbudować najszczęśliwsze społeczeństwo to powinieneś iść w ostry komunizm wedle mechanik gry, zwyczajna propaganda.

DiscoKhan

@MostlyRenegade ale na pewno studio produkujące konsultowało się z PDX, jakoś mi się uda na nich winę zrzucić, spokojna twoja głowa xD


Ale tak czy siak na bank sprawa jest dedykowana kiepską optymalizacją gry tylko i wyłącznie.

MostlyRenegade

@DiscoKhan ale w jakiej sprawie się mieli konsultować? Ta gra, jak i poprzednia część, jest zrobiona na Unity. To nigdy nie będzie zoptymalizowane. No nie ma bata. Już jedynka wołała o pomstę do nieba pod względem m.in. optymalizacji zużycia zasobów. Specjalnie zainstalowałem sobie w kompie 32 GB ramu, a i tak gra wypie*dalała się jak tylko dołożyłem parę budyneczków z warsztatu Steama.

DiscoKhan

@MostlyRenegade sequela też na Unity zrobili? To gdzie kurwa budżet niby poszedł. Ja już się nie odzywam xD

Tylko_Seweryn

@GucciSlav PC Master Race xd

DiscoKhan

@Tylko_Seweryn cicho bądź, bo całą wypłatę będę musiał wydać w aptece na maści do bólu dolnych części pleców xd

moll

@GucciSlav a jakie uzasadnienie? XD

GucciSlav

@moll "(...) w przypadku gry takiej jak ta, celem wydajnościowym jest działanie przy stałym minimum, jakim jest 30 klatek na sekundę. Tych 30 FPSów jest celem ze względu na charakter gry. Nie ma wszak żadnej przewagi, którą dawałoby w budowaniu miasta więcej niż 30 klatek na sekundę"

moll

@GucciSlav czyli - nie umiemy w optymalizację, więc spowolniły żeby dzialało jako tako? XD

Mor

Przecież i tak niedociągnie nawet do 30 z obecną optymalizacją.

LovelyPL

Jak się robi grę na mało wydajnym silniku, a chce się wpakować a nią cuda-wianki, to przecież to od razu wyjdzie.

Dobrze, że jeszcze nie ustawili 720p jako maksymalnej rozdzielczości

sireplama

@GucciSlav a co? W fragowaniu to przeszkodzi ?

FoxtrotLima

A na chuj komu więcej w city builderze? Przecież tam nie ma wartkiej akcji, która wymagałaby nie wiadomo jakiej responsywności. Tam jest kupa innych rzeczy w tle do zasymulowania które wymagają zasobów. Pojebało już ludzi, minimum 120 fpsów potrzebują żeby miasto budować. I tak zaraz ktoś moda wyda, który FPSy odblokuje dla psychofanów.

hellgihad

@GucciSlav I tak nie będzie sensu w to grać bez minimum 30 DLC

Zaloguj się aby komentować