Punkt 5. Czym jest hejt a czym będzie opinia o firmie? #polityka #hejt
Patodeweloperzy coś dostali to i Januszom biznesu coś się należy
@smierdakow na dzień dzisiejszy nie ma już miejsca, gdzie można mówić prawdę o firmie. Wszystkie serwisy usuwają negatywne opinie. O firmach się mówi albo dobrze, albo wcale.
Na konto googla shadowbany na opini lub kasowanie go to dzien jak codzien jest. A pisałem wyważone komentarze tam.
@Klopsztanga to proste, jeśli przeczytasz w internecie opis skandalicznego zwolnienia jakiegoś pracownika w firmie X i napiszesz opinię na podstawie tego opisu to jest to opinia. Jeśli napiszesz na podstawie tego że tam ludzi nie szanują, są głupi i w ogóle nie powinni istnieć na rynku to jest to hejt.
Czyli już na żywca wprowadzają cenzurę. Będzie jedynie słuszna linia polityczna partii moralności lgbt. I znowu będziemy malować na murach Telewizja kłamie
Koniec hejto ;(
Jako przedsiębiorca potwierdzam że hejt na firmę jest ogromnym problemem, opinie firmie powinni wystawiać zweryfikowani klienci a nie ktoś zamiast załatwić problem idzie do kolegów i 5 osób się zgaduje do wystawiania 1 gwiazdki w google. Jak dla mnie to powinno być karane. Tak samo jak koledzy gościa z konkurencji, też dają 1 gwiazdkę.
@dildo-vaggins tak tylko zaraz dojdzie do tego, że jakakolwiek opinia niepochlebna dla firmy będzie hejten xD
Co ten Szymon, to ja nawet nie.
@Klopsztanga z jednej strony są przeciwko kredytowi 0 procent a z drugiej taki babol...
@pol-scot równowaga w przyrodzie musi byc zachowana
@Klopsztanga poliniacy z 2050 roku zbanują hejto i hejterów?
@Klopsztanga Jak zwykle chodzi o kontrolę ludzi przez polityków. Każdy powód jest dobry. Zawsze są szczytne cele, a potem cię obserwują, musisz wypełniać jakieś formularze i tłumaczyć się co miałeś na myśli.
Dobra, a kto udowodni, że negatywna opinia i np. jedna gwiazdka nie jest krytyką tylko hejtem?
Dla mnie jako konsumenta i klienta problemem są raczej fejkowe oceny na google, pompowanie ocen na pyszne.pl i podobnych portalach i usuwanie negatywnych opinii knajp i firm. Dałoby się pewnie wprowadzić weryfikację klienta, tego czy faktycznie zawarł transakcję z daną firmą i czy ma prawo się wypowiadać, ale na tym nikt by nie zarobił.
Co do ostatniego punktu.
Zaloguj się aby komentować