Otóż, czy zdawaliście sobie sprawę że mimo iż wasza karta bankowa straciła ważność to jeżeli macie ją podpiętą pod jakąkolwiek subskrypcję to ona i tak przejdzie?
I to nie mówię o kilku dniach po unieważnieniu bo moja została wymieniona w... styczniu tego roku. Napisałem do banku i poprosiłem o jakiś ustęp z regulaminu który mówi że to tak ma działać, bo hehe okazuje się że to normalne, ale coś ciężko im idzie...
Zwrot już oczywiście dostałem, ale no qwa nie sadzę że to tak powinno działać albo chciałbym móc sobie to ustawić jakoś w opcjach.
#uk
@hellgihad To UK. Tam są dziwne zasady. Wynajmowałem teraz auto w Lutom. Płatność z kaucją- karta debetowa -> pin. Na placu dogadałem się na dodatkowe ubezpieczenie, spoko: "to co? Idziemy do biura zapłacę?"
"Nie trzeba, już obciążyłem konto."
Zdziwiło mnie i w sumie nie do końca chciałbym, żeby to tak działało.
@AdelbertVonBimberstein Akurat to o czym piszesz to nie UK a każdy hotel albo wypożyczalnia aut - w PL też tak jest.
Oni mają prawo do dociążenia Ci z konta wymaganej wypłaty do 30 dni od płatności. To na wypadek jakbyś wyjechał z hotelu ale potem pokojówki odkryły że opróżniłeś minibarek i na cwaniaku nalałeś wody do butelek z piwem. Dlatego też Ci od wynajmu aut na takim luzaku przyjmują auta ledwo je oglądając. Jak wyjdzie przy przekazywaniu kolejnemu klientowi że tej rysy wcześniej nie było - wtedy Ciebie obciążą kiedy Ty będziesz już daleko. Nie muszą Twojego Pinu, podpisu ani niczego - wystarczy im sam numer karty (nawet bez CCV). Nihil novi.
@AdelbertVonBimberstein No to jest trochę inna sytuacja jednak. Np. przy bezobsługowych stacjach też trzeba najpierw wsadzić kartę przed nalaniem paliwa żebyś czasem nie zwiał bez płacenia.
Ale obciążenie karty która wygasła to już słabe no bo na chłopski rozum - ma nie działać wszędzie, a nie że bank Ci automatycznie przerzuci tego suba na nową kartę.
Nie lubię jak się mnie traktuje jak debila i wiem co mam zasubowane, gdzie i kiedy i nie potrzebuję żeby ktoś mi grzebał na koncie bo sobie mogłem zapomnieć xD
@hellgihad dziwne, nie wiedzialem, że tak jest. Na pewno nie miales czegoś podpiętego poprzez account number I sort code?
@bacteria Na 100%. Sprawdziłem wszystkie DD, standing ordery, google paye i paypale.
Bank umywa ręce i twierdzi że to VISA jest odpowiedzialna i oni po prostu przekazują dane nowej karty do dostawcy usługi żeby uniknąć "nieprzewidzianych konsekwencji" jakby płatność nie przeszła xD
No to jutro będę dzwonił do VISA
@hellgihad spoko wołaj bo ciekawy temat
Wołaj...bo to jakieś gunwo niezłe.
@hellgihad Czyli potwierdza sie to, co opisałem w bezpośredniej odpowiedzi - bank sprzedaje ( zintegrowaną z kontem ) usługę operatora karty ( Visa / ktokolwiek inny ) a Ty, Szanowny Kliencie, bujaj się z detalami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@hellgihad Pracownicy banków często sami nie maja pojęcia, co tak naprawdę oferują. Lata temu, popularne były "płaskie" karty debetowe - czyli takie, którymi "nie dało" sie płacić w internecie, podając ich dane (numer, kod cvv, datę). Miały działać tylko w bankomatach i terminalach płatniczych.
Taka płaska karta z Alior banku przechodziła podobno przy zakupie biletów na stronie PLL Lot, gdzie infolinia banku utrzymywała, że to niemożliwe.
Wołaj wołaj!
Zaloguj się aby komentować