#heheszki #motoryzacja #samochody #mirekhandlarz #cotusieodpierdala
@festiwal_otwartego_parasola xDDDDD
Sorry, nie wiem jak to mądrzej skomentować.
@LondoMollari bentlej powinien sprawe mu wytoczyć za profanacje marki
kurwa ale dziadowizna
Ten fragment "zajmuje sie tym juz od 2 lat" powoduje, że myślę, że to jakiś trolling albo fake.
@KLH2 może chodzi o to że 2 lata już go sprzedaje?
@PlatynowyBazant20 Dwa lata zajmuje się Photoshopem
@festiwal_otwartego_parasola a da rade założyć LPG do tego?
@festiwal_otwartego_parasola W sumie mam dla autora projektu następne pomysły:
-
Mercedes Gelandewagen przerobiony na przedni napęd
-
Nissan Skyline z przekładką kierownicy na lewo i swapem napędu na silnik CG13DE z Micry + CVT
@festiwal_otwartego_parasola przyjeżdżasz z tym do ASO a oni mówią wypierdalaj cwelu
@InstytutKonserwacjiMaryliRodowicz które ASo VW czy bentleja? Pojedziesz to się spytają z jakiego szpitala uciekłeś xD
@SuperSzturmowiec bentley to grupa vag więc jeden chuj ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
@festiwal_otwartego_parasola większość tych starych conti pójdzie i tak na złom bo nie opłaca się tego naprawiać, VAG więc pewnie sporo silników pasuje p&p, w sumie nie głupie ale może bardziej jakieś vr6?
@radidadi VR6? Żeby się przegrzewało?
@jonas nie ma w vagu za dużo silników które nie mają wad
@radidadi dokładnie jest to vw pheton, także myślę że swap był dość prosty i serio wszystko co zostało w aucie może działać
@Millionth_Visitor przy okazji jest dużo bardziej serwisowalny bo W12 wymaga wyjęcia silnika praktycznie do wszystkiego
@radidadi ja bym 1.0 MPI wrzucił, praktycznie bezawaryjny i taki mały że może i nawet dwa by tam weszły
@radidadi ja się z kolegą zgadzam. Owszem, można się z gościa ponabijać że wiocha itdale auto tego typu jak Bentley w pewnym momencie przestaje być serwisowalne. Pierwszy użytkownik dawno o nim zapomniał, kolejni zaniedbywali co droższe naprawy, w pewnym momencie nadaje się na złom. Jeżeli ktoś umie go tanim kosztem ożywić to szacun za wiedzę i wkład pracy. Tutaj wszystko zostaje w grupie VW więc pewnie SWAP jest prosty, auto wygodne i luksusowe, 190 kucy to też nie jest jakoś mało, jezeli na desce nie swieci sie choonka to da się tym normalnie jeździć korzystając z luksusów za realne pieniądze.
Wziąłbym to na taryfę 😁
@festiwal_otwartego_parasola w sumie luksus to też brak pośpiechu
@pigoku @festiwal_otwartego_parasola ktoś niedawno wykminił że V8 z Audi pasują idealnie do boxtera - można w dwie strony
@radidadi i taki tuning to mi się podoba a nie zakładanie pierdzącej rury i wystających felg. Sam się bawiłem we wkładanie 2.0 dohc do dużego fiata.
@pigoku Luksusowe auta nigdy nie były tanie w utrzymaniu, ale te gdzieś po 2000 roczniku kiedy zaczęto pakować masę elektroniki i systemów to już osiągnęły apogeum nieserwisowalności.
@festiwal_otwartego_parasola już bym wolał Diacią w podstawce jeździć jak tym czymś XD
Co za głupota. Nie stać mnie na Bentleya to kupuje Fiata czy inną Skodę, a nie jakiegoś ulepa, byle somsiad zazdrościł
Wspaniała motoryzacyjna patologia, gdyby był jedno zero tańszy to bym go kupił jako daily
Nawet gdyby to była prawda, to gościa fura i może z nią robić co chce. Imho nawet nie głupi pomysł
@festiwal_otwartego_parasola dajcie jakiś namiar na gościa! Mam w zardzewiałej Skodzie 1.9 SDI. Warto by było kolejne 300tys w takiej budzie pojeździć...
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nie wiem gdzie tu minusy? Owszem, pewnie silnik wolałbym jakiś benzynowy bo diesel to jednak diesel i kulturę pracy ma jaką ma, ale mieć za 100 000 PLN w zakupie i potem z rozsądnymi kosztami utrzymania taki komfort to rzadka rzecz. W 99,99% przypadków moc większa jest zupełnie zbędna i chyba właśnie bardziej na pokaz, żeby udowodnić innym jakiego ma się potwora (pod maską, a nie w spodniach).
W dodatku daje to drugie życie budzie, która ma tyle co nic przebiegu a tak poszłaby na szrot.
Zaloguj się aby komentować