Potrzebny jest wkręt do drewna (czyli drzewniany ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), wkrętak (za śrubaka już mi się oberwało -,-) oraz cęgi. Ewentualnie dodatkowo wiertło o średnicy rdzenia wkręta i wkrętarka. Wiercenie jest trochę ryzykowne jeśli pod spodem jest jakieś łożysko. Można się w nie wkręcić lub zostawić opiłki. Na pewno nie należy usuwać opiłków sprężonym powietrzem jeśli nie mamy dostępu z drugiej strony.
Wkręt wkręcamy tak żeby nie uszkodzić wałka, obudowy, ani tego co pod spodem, następnie ciągniemy cęgami i simmering wyjęty.
W Kaszlu męczyłem się zdejmując całe obudowy łożyska wału, później znowu to uszczelniając, a metodę wydumałem z tydzień temu po to żeby wpaść na nią na jutubie
https://www.youtube.com/watch?v=Ehqz1Y-ggGo
https://www.youtube.com/watch?v=iQwulUnPxew
#macmajster #mechanikasamochodowa #mechanika
@macgajster no robiłem tak ostatnio :D
@macgajster a to da się inaczej? ( ͡° ͜ʖ ͡°) protip dobry, robię tak od zawsze.
Właśnie za godzinkę będę wymieniał simmering w HDIku.
@Odczuwam_Dysonans da się
@macgajster a no jak jest na wierzchu to jasne
@macgajster
@macgajster dzięki dobry człowieku:) dwa dni temu padł mi uszczelniacz
Zaloguj się aby komentować