Co wolicie w samochodzie do obsługi?
@Okrupnik Nie ładnie z twojej strony, już myślałem że mnie dałeś na czarno... Za kare zaznaczyłem op to pedau.
@paulusll nigdy nikogo nie dałem na czarną
@Okrupnik w swoim czasie!
Komentarz usunięty
@Okrupnik połączenie - w Leonie mam klimę na guzikach i pokrętłach, jakieś opcje typu S&S, profile jazdy na guzikach, infotainment na wyświetlaczu, ale można nim sterować pokrętłami - to jest idealna opcja, bo jak chce znaleźć kawałek głęboko w folderach to łatwo to zrobię wyswietlaczem, a jednocześnie klime obsluze bez patrzenia, bo wszystko dostępne manualnie
@Zielczan z ciekawości, Leon III?
@festiwal_otwartego_parasola tak
@Zielczan przymierzam się do zakupu cupry 280 i znaleźć nie mogę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@festiwal_otwartego_parasola fajna fura, sam bym chciał
Panie a po co tyle elektroniki w samochodzie,powinno być jak w starych polonezach.Jak coś się popsuje to zawołam szwagra,który wszystko wie to mi to zaraz naprawi.😉
W Tesli było sterowanie temperaturą i głośnością w kierownicy. Do każdej innej czynności i tak trzeba oderwać wzrok od drogi i zerkniecie na to co tam jest.
Mnie tablety nie przeszkadzają.
Mam w swoim aucie panele dotykowe na wszystko i też jestem zdania, że to ślepa uliczka i pokrętła były znacznie efektywniejsze
O przepraszam, najlepsze są fordowskie pokrędła ustawiane na konkretną temperaturę. Dajesz auto i masz tyle ile chcesz co do stopnia
@libertarianin w suzuki mam lepsze - skok co pół stopnia
@pan_muj też mam co pół stopnia wiec pewnie to samo jest pod spodem
@libertarianin tak właśnie działa klimatyzacja automatyczna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Okrupnik zastanwiam się czy wiesz, że w tych nowych autach z tabletami możesz po prostu puścić kierownice i robić cokolwiek, a auto normalnie bezbłędnie jedzie. Każde z tych aut ma autonomie na minimum drugim poziomie, a cześć już wpada w trzeci poziom.
@Amhon co to za przyjemność z jazdy, jak samochód nie chce cię zabić
@Okrupnik no, co to za przyjemność jak po 500 kilometrach wysiadasz jakbyś świeżo wstał z łóżka, a nie jakbyś wracał z walki na wojnie.
@Amhon jakoś po przejechaniu 600km w cinquecento nie czułem jakbym wracał z pola walki. Oczywiście teraz to najlepsze porównanie to dacia logan/sandero, ale i one zapewniają dobry komfort jazdy.
@Okrupnik no nie mów mi, że jazda w małym aucie z prędkością 100 na godzinę, bo więcej pewnie uszy krwawią albo nawet nie pojedzie jest komfortowa.
Ja nigdy nie lubiłem jeździć więc dla mnie to była katorga
@Amhon sandero albo logan to nie są małe samochody, jednak wszystko poszło do przodu przez te 30 lat.
@Okrupnik chodziło mi o Cinquecento
@Amhon jeśli chodzi o cinqecento to porównajmy to do tamtejszej sytuacji. 1993 rok, wszędzie maluchy, żuki, duże fiaty, mało kto miał zachodni samochód. Takie cinquecento było właśnie najtańszym zachodnim samochodem w tamtym czasie. Po przejechaniu tylu kilometrów nie wychodziłem jak z trumny, porównanie z polonezem nie ma sensu, te samochody różniły dwie klasy.
Już kiedyś wrzucałem na Hejto
https://www.hejto.pl/wpis/panel-sterowania-klimatyzacja-z-renault-laguna-3-oprocz-wygodnych-analogowych-su
Te panele są niebezpieczne i jak się zepsuje, a się zepsuje, to jest kicha, bo nawet ogrzewania nie włączysz
Pokrętła, ale nie takie jak na obrazku tylko z wyświetlaczem do temperatury. W zasadzie cały rok mam 20° ustawione. Za to w służbowym Transit Courier o temperaturze mogę powiedzieć, że jakaś jest
@Okrupnik macanie palcem po przełącznikach na pamięć bez odrywania wzroku od drogi vs dyskomfort nieresponsywnego ekranu i konieczność upewniania się czy dobrze i mocno trafiłeś. Wybierz mądrze.
@Okrupnik kia Optima ma idealny układ. Ekran i Fizyczne przyciski do wszystkich ustawień. Nadsamochód!
Hybryda - najważniejsze elementy jako przyciski fizyczne np. nawiew, temperatura a reszta może być ekran.
Bez różnicy, kwestia przyzwyczajenia
@Okrupnik żadne z powyższych. Ekran + przyciski fizyczne pokrywające najważniejsze funkcje + asystent głosowy, by rządzić nimi wszystkimi.
Zaloguj się aby komentować