-zapakowane w jakiś karton po czymś innym bez wypełnienia, latające luzem i owinięte w folie
-brak osłony przeciwslonecznej, dekielka przedniego, oryginalnego kartonu, instrukcji
-na przedniej soczewce wielgachna rysa na 4cm od nieumiejętnego odkrecania przedniej soczewki
-syf w srodku obiektywu mimo ze obiektyw uszczelniany to ktos nie robil tego w sterylnych warunkach i teraz w srodku lata kurz.
Wkur...iłem sie i napisałem do sprzedawcy, on twierdzi, ze tak mu wysłali i nie zagladał. Troche dziwne bo w środku pudła wizytowka i broszurki z ich sklepu więc wątpię zeby Tamron czyjeś wizytowki do paczek dorzucał. Sprzedawca twierdzi ze mam odesłać do Tamrona znowu wyśle zeby naprawili. Napisalem, ze ni chce juz miec do czynienia z serwisem, chce nowe szkło albo zwrot kasy. Znowu bede miesiac czekał a obiektyw potrzebny do pracy. Na dodatek nie mam akcesoriów i pudełka z numerem seryjnym, gdybym kiedyś chciał go sprzedać. Nie wiem, wywalili do kosza?
Najlepsza była akcja jak kupowałem ten obiektyw rok temu, czekalem na wysyłkę dwa tygodnie bo nie mieli go na magazynie po czym sprzedawca stwierdzil, ze nie wyśle dopóki nie doplace 400zł bo akurat podrozały w międzyczasie i on teraz musi dolozyc. Przypominam ze kupiony w sklepie Allegro. Dopiero po zagrozeniu ze włączę allegro do dyskusji wyslal sprzet .
Żenada. Na razie otworzylem spor i sprzedawca upiera sie o wysylke znowu do serwisu a ja zwrot albo wymiane. Jak mnie wkur...i zrobie im piekną reklamę.
#allegro #januszebiznesu #zalesie #fotografia
rób reklamę od razu
@johnyB poczekam nie chce chujem być, zobacze co zrobi sprzedawca
@adam_photolive sprzedawca i tak leci w kulki.
@adam_photolive sprzedawca i tak poleciał w kulki bo w 95% przypadków takie rzeczy są robione na miejscu. Pierdolone januszeksy.
reklama dźwignia handlu
Trzeba było od razu słać do serwisu, wiem wiem...
Dzwoń do serwisu i proś o jakąś ekspertyzę na piśmie, masz obiektyw z numerem seryjnym, nie chwal się, że nie jesteś sklepem.
Co do sterylności... Pracowałem przez kilka miesięcy w autoryzowanym serwisie największego producenta foto. Sprężone powietrze i jedziesz, nie było żadnych sterylnych warunków. Nie wiem, może się coś zmieniło, bo było to kilka lat temu.
Dodaj tag fotografia jak możesz.
Dopiero po zagrozeniu ze włączę allegro do dyskusji wyslal sprzet .
Dlatego ja uwielbiam kupować na allegro. Jak się coś pierdoli na mordę to prosisz o pomoc i nie musisz się napierdalać sam
czekalem na wysyłkę dwa tygodnie bo nie mieli go na magazynie po czym sprzedawca stwierdzil, ze nie wyśle dopóki nie doplace 400zł
Kurła, przecież to jest januszerko-cwaniako-sebixizm najgorszego sortu.
Byłem w takich sytuacjach kilka razy, gdy wybierałem najtańszego sprzedawcę. Oferta 10% poniżej większości, a potem przy zakupie okazuje się że trzeba 10% dopłacić. Teraz już nie wybieram najtańszego sprzedawcy.
@adam_photolive następnym razem skorzystasz z rękojmi
@szymek skorzystalem, a sprzedawca odeslal na gwarancje
@adam_photolive to co on tam po drodze robił to jego sprawa i nie zmienia możliwości dochodzenia przez Ciebie Twoich praw, rękojmia wskazuje czas załatwienia sprawy. Zawsze jak jest problem z zakupem na allegro to zakładam dyskusję od razu, opisuje co i jak wraz z żądaniami, zawsze wszyscy mili jak widzą, że allegro patrzy
@szymek wszystko jest cały czas e otwartej dyskusji, zawołałem juz allegro i czekam
Wątpię, że kupiłeś ten obiektyw u "autoryzowanego sprzedawcy".
@a-r oj zdziwilbys sie co to za sklep
@a-r Autoryzowanych sprzedawców też często o kant chuja rozbić. Ja miałem do czynienia z autoryzowanym sklepem i serwisem Audio-Techniki w Polsce (jedynym zresztą). Obiecują załatwić, później zlewają, kontaktu zero - trzeba ciągle dzwonić i się dopominać (o mailach można zapomnieć). Jedyne co mieli zrobić to pośredniczyć z AT, a wszystko trwało z półtora miesiąca. Tyle dobrze, że Audio-Technica bez gadania wysłała nowe słuchawki (i to nowszy model), bo jak bym przez tego "autoryzowanego sprzedawce" miał się z nimi pałować tak jak Op jest zmuszony, to chyba bym się pociął.
@adam_photolive Czy Twój obiektyw trafił do autoryzowanego serwisu Proclub na Żytniej?
Chyba kupowałem sprzęt do zdjęć produktowych u tego samego sprzedawcy i mam takie same odczucia
Ty jesteś firmą, czy konsument?
Z rękojmi korzystasz, czy z gwarancji?
Jak konsument i sprzedawca wali w ch, to do niego uderzasz, że rękojmia i chcesz zwrot kasy bo (argumenty masz).
Gadaj tylko w sporze na Allegro.
Jak płaciłeś kartą kredytową to po 14 dniach poproś bank o formularz chargeback i prześlij im wszystko.
@adam_photolive nie masz pudełka z numerem seryjnym bo by się nie zgadzał z tym z obiektywu
@Felonious_Gru zgadza sie, szklo mam zarejestrowane na stronie i numer sie zgadza, nie jestem glupi i sprawdzilem
Wpisz numer seryjny tutaj:
https://serwis.proclub.pl/serwis-obiektywow-tamron
I sprawdź czy o takim numerze seryjnym w ogóle był tam naprawiany czy gdzieś indziej (u nieautoryzowanego serwisanta).
A następnym razem radzę wysyłać od razu do ProClub, to autoryzowany serwis. Unikniesz wtedy niepotrzebnego pośrednika, który zarówno zabiera czas jak i po drodze może coś uszkodzić przepakowując.
To nie amerykański film.
Są jakieś przepisy i sprzedającybma prawo naprawiać usterkę kilkukrotnie, a nie "ja chcę nowy na już, albo zwrot kasy!!"
@Topia ale jaka usterke? Dostałem niekompletny sprzet na dodatek rozwalony a wysłałem dobry i kompletny a Ty o usterce piszesz.
@adam_photolive a oni powiedzieli "spokojnie Andrzeju, nie denerwuj się. Naprawimy". I naprawiają. I mają prawo. Jak 3 razy ta sama usterka wystąpi, to możesz się domagać zwrotu siana.
Zaloguj się aby komentować