- słabnie przy mniejszej ilości paliwa (poniżej połowy zbiornika), gorzej wkręca się na obroty, trzeba "ukręcać manetkę"
- gaśnie przy mniejszej ilości paliwa przy redukcji gdy dojeżdżam do skrzyżowań
- przy zalaniu ponownie zbiornika problem znika i jeździ jak złoto
Pomysły?
#motocykle
może odpowietrzenie zbiornika. Przy odkręceniu korka przy pustawym zbiorniku słychać krótki syk powietrza?
@macgajster o widzisz, dałeś mi do myślenia.
@macgajster kupiłem używkę, stał 2 lata nieużywany przez pierwszego właściciela. Kupowałem całego w kurzu. Stan generalnie prócz tego problemu igła i nalot jedynie 7k.
W internetach szukałeś czy ktoś już nie miał takiego problemu z tą maszyną?
Na szybko to coś zapchane i przy małej ilości paliwa brakuje ciśnienia. Może filtr paliwa do wymiany, pompa paliwa niedomaga
@szczekoscisk w PL ten model to biały kruk.
Internet nie jest tylko w Polsce 😅
Filtr paliwa, syf w baku i przewodach paliwowych
@Ciuplowski jak wyżej - kupiłem używkę, stał 2 lata nieużywany przez pierwszego właściciela. Kupowałem całego w kurzu. Stan generalnie prócz tego problemu igła i nalot jedynie 7k.
@Piwniczak1991 Wiem że off top ale miałem YBR250 zajebiście fajny na miasto. Bardzo lekki i zwinny, łatwy w manewrowaniu.
@Trismagist mój to GW250.
Przeczytałem wytrysku xD
@Porsze Też. Pomyślałem, że 250ccm to dużo...
@Porsze ja tez
Może paliwo odpływa od wylotu? Jakieś lipne miejsce podpięcia pompy? Ofc filtry itp najpierw XD
Zaloguj się aby komentować