250ccm na wtrysku:

- słabnie przy mniejszej ilości paliwa (poniżej połowy zbiornika), gorzej wkręca się na obroty, trzeba "ukręcać manetkę"

- gaśnie przy mniejszej ilości paliwa przy redukcji gdy dojeżdżam do skrzyżowań

- przy zalaniu ponownie zbiornika problem znika i jeździ jak złoto

Pomysły?

#motocykle
macgajster

może odpowietrzenie zbiornika. Przy odkręceniu korka przy pustawym zbiorniku słychać krótki syk powietrza?

Piwniczak1991

@macgajster o widzisz, dałeś mi do myślenia.

Piwniczak1991

@macgajster kupiłem używkę, stał 2 lata nieużywany przez pierwszego właściciela. Kupowałem całego w kurzu. Stan generalnie prócz tego problemu igła i nalot jedynie 7k.

szczekoscisk

W internetach szukałeś czy ktoś już nie miał takiego problemu z tą maszyną?

Na szybko to coś zapchane i przy małej ilości paliwa brakuje ciśnienia. Może filtr paliwa do wymiany, pompa paliwa niedomaga

Piwniczak1991

@szczekoscisk w PL ten model to biały kruk.

szczekoscisk

Internet nie jest tylko w Polsce 😅

Ciuplowski

Filtr paliwa, syf w baku i przewodach paliwowych

Piwniczak1991

@Ciuplowski jak wyżej - kupiłem używkę, stał 2 lata nieużywany przez pierwszego właściciela. Kupowałem całego w kurzu. Stan generalnie prócz tego problemu igła i nalot jedynie 7k.

Trismagist

@Piwniczak1991 Wiem że off top ale miałem YBR250 zajebiście fajny na miasto. Bardzo lekki i zwinny, łatwy w manewrowaniu.

14782519-6fa6-4974-b3a7-5775fc65a450
Piwniczak1991

@Trismagist mój to GW250.

Porsze

Przeczytałem wytrysku xD

KLH2

@Porsze Też. Pomyślałem, że 250ccm to dużo...

LaMo.zord

Może paliwo odpływa od wylotu? Jakieś lipne miejsce podpięcia pompy? Ofc filtry itp najpierw XD

Zaloguj się aby komentować