Zdjęcie w tle
NaCoToKomu

NaCoToKomu

Kompan
  • 2wpisy
  • 67komentarzy
Czy są tutaj posiadacze motocykli Benelli, przede wszystkim TRK 702? Jako że ceny używanych motocykli ostatnio mijają stratosferę i lecą w kosmos, zacząłem się ostatnio interesować nowmi chińczykami z trochę lepszą renomą. Ktoś poleca? Ktoś odradza? Ktoś ma znajomego, który jeździ?
Materiały sponsorowane oczywiście chwalą, ale jestem ciekaw opinii użytkowników.

#motocykle #benelli
json.json

@NaCoToKomu @sleep-devir ma

sleep-devir

Wieczorem coś napiszę bo teraz słabo z czasem :-)

sleep-devir

@NaCoToKomu

Miałem ten sam dylemat co ty: używka czy nowy za normalne pieniądze.

Wziąłem Benelli (właściwie to wzięliśmy, bo trzy osoby ode mnie z pracy go kupiły :) )


Daje na szybkości plusy i minusy po 2k km, wersja bez X czyli koła 2x17 cali

Plusy :

- nowy, wiesz że nigdy nie leżał, nie jest spawany/klejony/malowany/kręcony

- gwarancja (jeszcze nie korzystałem)

- wygodna pozycja. Mam 175 cm i leży idealnie, jak masz mniej to będziesz stał na palcach, jak masz więcej to będziesz miał bardziej zgięte kolana podczas jazdy. Jeden z kolegów jest wyższy (koło 180 cm), wyjął gumy z podnóżków i mówi że jest oki.

-całe oświetlenie led. Miałem wcześniej kilka motocykli na klasycznych żarówkach i to jest przepaść. Serio.

- lekkość prowadzenia. Motocykl waży ponad 200kg, ale jest tak wyważony że chętnie kładzie się w zakręty i łatwo nim zmienić kierunek. Podczas jazdy wydaje się dużo lżejszy. Można spokojnie jechać 2-3km /h na pół sprzęgle i spokojnie sobie balansować.

- idealnie się czuje przy prędkościach autostradowych, można lecieć to 140km/h przez cały czas i nie męczy się.

- o dziwo dobra jakość materiałów, idealne spasowanie, ładne spawy. Miałem okazję porównać to z honda cb500x i serio benelli wypada tu lepiej. Widać że na cb honda trochę oszczędziła.


Minusy :

- niedokładny wskaźnik poziomu paliwa, potrafi z pół baku nagle pokazać rezerwę. Po aktualizacji softu jest lepiej, ale nie idealnie. Nie ufam mu tylko patrzę na przebieg :)

-seryjna szyba to porażka. Od razi trzeba kupować wyższą lub dokładać deflektor. To jest na tyle słabe że sam dealer przy sprzedaży od razu oferuje wymianę xD

-delikatne szarpanie. Myślałem że to może kwestia dotarcia, ale nie. Moto lekko poszsrpuje przy danych obrotach (tak do 4.5-5k). Na grupie benelli jest dojściu, który oddał motocykl do moto tune żeby mu zwiększyli moc i moment (poszło 7koni i 7 niutów) i się okazało, że oryginalna mapa jest tak chujowo napisana że będzie lekko szarpać.

Zrobili mu update i podobno motocykl chodzi ideolo.

- niektórzy narzekają na kanapę, wg mnie jest Oki takie 7/10 gdzie porównując transalp 600v ma u mnie 9/10 a honda hornet 600 s 5/10


Jakby co to pisz :)

529543ac-1ca0-4315-a3a8-fa95ae2fb4cb

Zaloguj się aby komentować

Mam pytanie odnośnie wymiany oleju. Kupiłem motocykl zalany syntetykiem 10w60, a według serwisówki powinno się używać 10w40. Teraz przy wymianie zostać przy tym co był do tej pory czy mogę spokojnie zalać niższą lepkość? I czy w przypadku ewentualnego użycia 10w40 wziąć syntetyczny czy może być półsyntetyczny?
Motocykl to SV650S K3.
#motocykle #motoryzacja
D21h4d

Napisz może jaki olej był dokładnie zalany. Być może był zalany wyższą klasą API/SAE co sugeruje jego lepkość.

GrindFaterAnona

@NaCoToKomu lej polsyntetyk 10w40 i bedzie dobrze, yo nie ma wiekszego znaczenia. Wiecej mitow naroslo wokol oleju niz to jest warte. Syntetyk to niepotrzebne wydawanie kasy. Mialoby moze sens jak bys sie scigal albo mial nowke z salonu.

spawaczatomowy

@GrindFaterAnona

Wiecej mitow naroslo wokol oleju niz to jest warte


szeptanki zrobiły swoje

ChamskoCytuje

@NaCoToKomu Też kupiłem 3 miesiace temu sv650, nie wiem czym był zalany, ale wlałem płukankę, wylałem czarną berbeluche i zalałem zwykłym półsytntetykiem 10w40., jak do tej pory wszystko smiga

Zaloguj się aby komentować