Tymczasem jego babciowe, w 10 lat, to koszt połowy cpk...
Jeżeli więc na każde z nich państwo płaciłoby co miesiąc 1,5 tys. zł, to w 2022 r. z budżetu państwa na "babciowe" poszłoby ok. 17 mld 762 mln 400 tys. zł. Do tego trzeba jeszcze doliczyć koszty obsługi programu.
https://www.money.pl/gospodarka/babciowe-od-donalda-tuska-i-ko-policzylismy-ile-to-moze-kosztowac-budzet-panstwa-6879955977149216a.html
Jak ja #gigachada lol #tuska nie trawię. Babciowym kraj rozwiniemy, a nie hubem logistycznym, kolejami i skomunikowaniem kraju... #bekazpodludzi
#polityka #nabiciwpo #cpk
@tyle_slow Ale co tu dywagować - to jest faktycznie agent niemiecki. To że w PiSie jest agentura izraela,rosji i ameryki to tak przy okazji,ale np. Biedroń i Tusk są na żołdzie niemieckim więc trudno żeby przejść miało coś,co jest nie w smak Niemcom.
10 lat pracy CPL to zarobek na 2 elektrownie atomowe
@Anty_Anty Jakby się dało, to elektrownie jądrowe też by uwalił. Niech on szybko posprząta ten bajzel po PiSie i niech spierdala. Ma wnuki, to będzie miał dla kogo coś robić.
@rebe-szunis przecież chcieli rwiecej kasy od amerykanów a z sumą coś mi się grubo pojebało, przecież to 20 mld rocznie by było
Wątpię aby przy CPK był bajzel, pilnowali tego z powodów propagandowych jak baltic pipe czy tune, przekop ale audyt dobry powienien byc nawet aby rozbroic negatywne emocje, boję sie jednak że audyt będzie poltyczny, taka zabawa w Macierewicza.
@Anty_Anty Mnie chodziło o całokształt burdelu po PiSie. I oby w CPK nie wypadły żadne trupy z szafy. Uwalić uwalą i tak, okroją to do minimum i będą przeciągać.
@Anty_Anty to pretensje do ekologow, bo cokolwiek budujac trzeba lata oddzislywan na srodowisko.
Oczywiście pewniebyly przekrety, sam znam chyba dwa, ale pytanie czy odbebnione sa prace projektowe/srodowiskowe.
Covid tez nie pomogl. Ale przekrety do tepienia, a budowa potrzebna.
@tyle_slow Przede wszystkim należy rozgraniczyć koncepcje CPL (Centralnego Portu Lotniczego) i CPK (Centralny Port Komunikacyjny). CPK to CPL + rozbudowa kolei, która stanowi zdecydowaną większość kosztów inwestycji. Koncepcja CPL broni się na podstawie analiz prowadzonych od ponad 20 lat. Natomiast komponent kolejowy nie jest tak dobrze przeanalizowany i być może da się go zoptymalizować.
Także, ja czekam na wyniki audytu.
Zaloguj się aby komentować