DirtDiver

Fajne chociaż entry i lux entry ma mgliste granice, a na basic kończy się moje obcowanie Podoba mi się w tych najwyższych markach przywiązanie do fontu i całości oryginalnego logo (a nie jak w Pozaniu).

kodyak

To proste. Jak droższy znaczy bardziej luksusowy. To trochę jak z diamentami. Kreuje sie potrzebę i wymaganie.

kodyak

@DirtDiver być może dla niektórych. Ja tego nie widze. Ja rozumiem potrzebę ludzi jeżdżenia najdroższym bwm bo jest najdroższy. Taki to element prezentacji przed innym bogaczem w hierarchii.


P.s. Wygląda teoretycznie fajnie ale strasznie gruby a i cena to absurd no ale jest kiła osób która to kupi i będą mieć poczucie że są jedynymi na świecie a to dla nich bardzo ważne.

brain

@kodyak Takie produkty są kierowane dla osób które już nie mają co z kasą robić. Nawet jeżeli stać ciebie na jedno z najdroższych BMW to my normalni ludzie patrzymy czy wyższa cena daje nam coś przydatnego, wyposażenie dodatki itp. Dla bogatych im droższy produkt tym lepiej nawet jeżeli za tym nie idzie jakość, bo dzięki temu ich problem co zrobić z kasą staje się o kilka baniek mniejszych i przykładowo zamiast 2670 mln mają teraz 2665 mln do wydania

kodyak

@brain no tak zgadza się. O tym pisałem. Tworzy się dla nich produkt który nie jest tyle warty ale wytwarza się u nich potrzebę. Jak to mówią rynek nie lubi pustki. Takie zestawienia swietnie to podkreslaja.


Dodatkowo wspomniałem jest to element pokazówki przed innym bogaczem. Coś na zasadzie kuźwa koleś ma kasę. Można iść z nim deal. Trochę jak coachowie sukcesu.

jajkosadzone

Patek nie jest jako scisly top?

Dziwne zestawienie.

Tak samo w jednym rzedzie rolex,omega,zenith i grand seiko- rolex mimo wszystko jest drozszy i duzo bardziej prestizowy niz pozostale marki.

korfos

Co omega dla bezdomnych robi koło Rolexa?

Rmbajlo

@kortos od kiedy omega jest dla bezdomnych?

Zaloguj się aby komentować