@VonTrupka do eksploatacji w ich kraju takie wykonanie wystarczy. Tam nie ma ncap, gwarancja do bramy dalej się nie znamy, no i klient chce TANIO.
Miarkę używali przy montażu przęseł, do obicia budy poszyciem poziomica nie jest potrzebna jeżeli zrobili przęsła od wzornika - tolerancja jest duża, bo przyjdzie szpachla, a w okna uszczelki.
Może nie nagrali na początku poziomowania podwozia, na pewno stało na śrubie na jednej stronie na końcu busa - zgaduję że było wtedy poziomowane.
To nie będzie jeździć nawet 90kmh, a zabezpieczenie AK olane, bo buda pomalowana i na profile woda nie będzie lecieć, a suchy klimat nie daje tak po piździe korozją. Obniżanie kosztów - dogadane z klientem.
Robiłem kiedyś autobusy, klientem byli Norwedzy i życzyli sobie budy 100% ze stali austenitycznych. Ze względu właśnie na mokry klimat. Te same busy szły do Włoch i brali budy w s235 z podkładem tylko, bo u nich sucho. Różnica w cenie olbrzymia.
Ja rozumiem, że dla Ciebie budowanie katedry to musi być technologia NASA, ale tak to właśnie wygląda. Poza tym wszystkiego na filmiku nie widzieliśmy, przygotówka, cięcie profili, gięcie blach, trasowanie, wiercenie. Nie było tego, sam montaż i malowanie.
Europejskie firmy działają z iso9001, trzymają się norm EN i u nas widać cywilizacyjny postęp przemysłu, ale co do zasady nie ma różnicy w tego typu produkcji.
Inaczej jest z małym automotive. Tam rzeczywiście są roboty, lasery i bajery. Dlatego w Pakistanie na placu aut nikt nie buduje. Chyba