Komentarze (30)

@fewtoast a gdzie zasieki wzdłuż chodnika żeby piesi nie wlazili na jezdnie

@Felonious_Gru Nie ma.

Albo w sumie są często, słupki z łańcuszkami.

Robią się razem z polem minowym 🙃

@fewtoast pomysł według mnie całkiem spoko ale idąc tym okiem myślenia to gdzie jest:


automatycznie rozkładająca się siatka na zderzaku samochodu gdyby pieszy wszedł pod samochód <lata 50 bodaj były testy czegoś takiego>

ochronne pole siłowe gdyby coś spadało z nieba albo miał nas użreć jakiś komar z ospą czy innym gównem / kleszcz?

antytoksyny zaszyte w organizmie gdybyśmy mieli czymś się otruć?

kredki gdyby jakiś imigrant zechciał nas ubogacić kulturowo ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Rozumisz ironię? ( ͡° ͜ʖ ͡°) "i tak z dech niesz i nawet nie będziesz wiedział kiedy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@gawafe1241 Spox, wszystko z umiarem, na miarę możliwości, i bez upierdliwości.

nieoplacalne, przerost formy nad trescia, zamykam temat.

@fewtoast Podobno są podobne zapory na przejazdach kolejowych w rosji ale raczej jedna duża i szeroka, chowana w ulicy, ale nie wiem na ile to jest powszechne

IMHO głupi pomysł, podatny na awarie.

Co w przypadku desynchronizacji słupków ze światłami?

Co w przypadku awarii zasilania?

Co w przypadku awarii mechanizmu odpowiedzialnego za opuszczanie?

Co w przypadku gdy musi przejechac pojazd uprzywilejowany?

lepiej zeby wysuwaly sie pieszemu, pieszy to 80kg i zatrzyma sie od razu a samochod to 2t i raz ze hamowanie dluzsze to jeszcze wymuszanie zatrzymania jest szkodliwe dla klimatubo te 2t trzeba wyhamowac a nastepnie rozpedzic

@Bajo-Jajo 2 tony? Bentleyem Continental czy Bugatti Veyronem jeździsz?

@starszy_mechanik +100kg na kierowce

niestety ale ekologiczne odmety szalenstwa doprowadzily do tego ze samochody zamiast wazyc 1,3t waza po 2t elektryki po 2,5t

65ff0a31-77c7-4b0d-8891-60b7fb24bbc3

@Bajo-Jajo to jakaś hybryda? Golf Mk7 w wersji gti 2.0 waży mniej niż 1400 kg


Edit: dobra bajo podałeś DMC a nie masę pojazdu XDDDD

Bez sensu. Drogie, powolne i niebezpieczne. Taniej i sensowniej byłoby montować kamery na sygnalizatorach sprzężone z czerwonym światłem i podnieść mandat za wjechanie na czerwonym do np. 1500zl.

@sireplama no i co to da? Zawsze się znajdzie ktoś kto się nie zatrzyma i masz trupa na miejscu. A takie słupki? Być może zatrzymają impet samochodu. ¯\_(ツ)_/¯

@gawafe1241 a co dadzą słupki stojące ZA przejściem? Zawsze będzie ktoś to wjedzie na psy i się zatrzyma przed słupkami, a trup jest ¯\_(ツ)_/¯


No i jak tym zatrzymać rowerzystów i motocyklistów?

@sireplama Nie no, słupki z obu stron pasów. To tylko wizualizacja AI na obrazku, na szybko.

@fewtoast a rowerzyści i motocykliści?

@sireplama Nie pomyślałem o tym. To było na szybko zrobione.

Może na tych słupkach powinna być barierka, też chowając się do równego asfaltu...

@fewtoast zaczynasz widzieć jakie to skomplikowane się robi? A co z karetkami lub strażą pozay?

@sireplama To już ktoś mówił, że są czujniki na sygnał karetek i straży.


A ja zarzucam temat, nad którym myślałem trzy sekundy, to nic przemyślanego. Przychodzi mi do głowy, robię graficzkę, i piszę.

@fewtoast patrz na Holandię, jaki oni rozwiązują problemy wypadków.


Szkoda tylko że nie przejmuje się ich doświadczenia w Polsce.

@fewtoast pokaż mi miejsce gdzie takie słupki działają poprawnie. Przecież to jest wiecznie zepsute xD

@fewtoast A może przed wejściem na zebrę po prostu się rozejrzeć prawo lewo?

@Marchew O tak, dobry pomysł.

@Marchew ma to tyle RiGCzu co stwierdzenie: rozpędzony TIR wjechał na czerwonym w prawidło jadące Seicento? Kierowca Seicento mógł się rozglądać. Ewidentnie obopólna wina ¯\_(ツ)_/¯

Zaloguj się aby komentować