Komentarze (26)
Rumuni wiedzą że jak chcą konkurować a nie mogą zbytnio jakością bo cena jest niska, to chociaż zaczęli konkurować wyglądem, i idzie im to całkiem nieźle trzeba przyznać.
Gdyby nie to że miałem dwie dacie (sandero 2012 i duster 2018) to pewnie sam bym się skusił, ale biorąc pod uwagę jakość wnętrza i właściwości jezdne to trochę lepsza łada.
@dildo-vaggins Podobnie jest IMO ze Skodą. Może i jest to Skoda ze wszystkimi jej wadami, ale jeśli chodzi o UX za kierownicą, schowki i ogólnie dużo prostych lecz skutecznych rozwiązań powoduje, że tęsknię trochę za Octavią :)
@dildo-vaggins wyglądem?
z której strony nie patrzeć to przypomina żywcem wzięty kawał blachy z innej gabloty
ot, taki dizajnowy ulep
no, ale w dobie gdy jeden producent wypuszcza gablotę a pozostali robią kalkę to czego się można spodziewać? ¯\_(ツ)_/¯
mnie tam i tak egal kwestie zewnętrznego wyglądu. Jak się w środku nie da wysiedzieć bo wszystko trzeszczy i śmierdoli plastikiem, to nawet piękne i smukłe linie nic mi tego nie poprawią. Toż nie da się oglądać gabloty siedząc za jej kółkiem.
Ale może ktoś się lubi brandzlować (⌒ ͜ʖ⌒)
wcześniejsze wersje tego dustera wyglądały bardzo fajnie w cenie 40+k, ale wersje x4 zaczynały się od 80k
@dildo-vaggins jakość wnętrza to plastik, wiadomo, ale przynajmniej nie trzeszczy. Zresztą nie porównujmy Dustera do Sandero, bo to dwie różne ligi. To nie jest Audi czy BMW to fura dla ludzi nieinteresujących się motoryzacją
Własności jezdne wystarczające dla przeciętnego Kowalskiego.
Nie jestem hejterem, ale z Dacią już tylko i wyłącznie ten meme mi się kojarzy.
Wszystkie te nowe auta na jedno kopyto. Przerośnięte, z chujową widocznością przez masywne słupki okienne i pasujące do wąskich miejskich ulic jak pięść do oka. Zdecydowanie nie jestem fanem takich aut a producenci niestety idą w masówkę. Zakończenie produkcji takiej Fiesty to przecież zbrodnia była...
@MarianoaItaliano fieste przestali produkowac bo inaczej zbyt bogaci by sie stali a to jest niemoralne a nie dla tego ze ludzie wychodza z biedy i wybieraja czesciej wieksze auta
@smieszneobrazkijuzniesmiesza Nie rozumiem trochę tego. Wychodzenie z biedy - ok, ale nieraz jako drugie auto w rodzinie nie potrzeba takiego potwora wielkiego tylko jakieś małe autko do miasta.
@MarianoaItaliano no wyjasnilem ci wlasnie przestali produkowac bo stali by sie niemoralnie bogaci, a nie dlatego ze ludzie fiesty nie kupuja. To byl ich bestseller bylo im poprostu wstyd tak sie wzbogacac.
Mysle ze przydal by sie jakis komunistyczny nakaz produkcji takich samochodow koszta wrzucilo by sie w ceny innych modeli.
Obecnie jeżdżę Audi Q5 najbowszej generacji i gdy będę szukał nowego auta, to rozważę Dacię.
Dlaczego? Bo chcę mieć auto, które jeździ, skręca, przyspiesza i hamuje.
Nie potrzebuję auta, w którym mogę zadzwonić guzikiem do serwisu, jak mam w kieszeni telefon. Auta, w którym płacę za funkcję gadania z autem, a nie chcę z niej korzystać, które niby trzyma się samo pasa ruchu, ale zaraz drze mordę, że mam przyjąć kierownicę etc.
Truskawką na torcie jest to, że mam audio, do którego dopłaty było jakoś ~28k zł, ale po 3 latach zdziercy chcą ode mnie kasy za aktualizację map xDDD
@Topia Za 28k to można dobre używane auto kupić a ty tyle w audio władowałeś. To mnie właśnie przeraża w kupieniu nowego auta - nawet jak cena golasa, samego auta jest atrakcyjna to jak doposażysz to okazuje się że poruszasz się pojazdem o wartości dwupokojowego mieszkania xD
@Topia dobre audio jest fajne, ale jak masz android auto to te wbudowane nawigacje stają się zbędne
@MarianoaItaliano chyba za 28k euro. Pomaż mi jakieś bezpieczne, niezawodne auto uzywane za 28k zł.
@Topia Nie znajdziesz? W UK za tą kasę (równowartość) można przebierać jak w ulęgałkach. W PL też chyba nie powinno być problemu, to jest jakieś 6 tysięcy euro przecież.
@PlatynowyBazant20 dlatego używam android auto i się pijawkom nie daję, ale sam fakt żądania dopłaty do aktualizacji softu po 2 latach, to już dla mnie chamstwo.
@MarianoaItaliano od 10 lat mieszkam w Szwajcarii i rynku polskiego za dobrze nie znam, ale myślę, że też trzeba z 80k zł wylożyć. Szukałem ostatnio czegoś dla mamy i poniżej są same stare graty, albo golasy.
@Topia No ja też niezbyt dobrze, ale wydaje mi się że przesadzasz. Nie nazwałbym swojego auta niebezpiecznym i zawodnym. Ford Focus, 1.6 benzyna, 2010 rok. W PL takie samo kosztuje około 20-25 tysięcy złotych za podobny rocznik i przebieg.
@Topia ostatnio spaliła mi się H11 w mojej kilkunastoletniej toyocie, kupiłem za 20zł i na parkingu wymieniłem. a potem pomyślałem ile będzie taka wymiana światełka w żony małym aucie kosztowała z jakimiś ledowymi pierdami
@MarianoaItaliano mi ciężko uznać auto 13 letnie za niezawodne. Raczej byłby to dla mnie ostatni gwizdek, żeby auto sprzedawać, a nie kupować.
Nie chcę siedzieć z dzieckiem na poboczu autostrady w śnieżycy, bo jakaś gumowa rurka sparciała.
Miałem na myśli jakieś auto do 2-3 lat z segmentu C+, D.
@PlatynowyBazant20 W niektórych autach musisz zdjąć koło żeby w ogóle dostać się do tej spalonej żarówki
@Topia Co kraj to obyczaj, 2-3 letnia to nówka sztuka dla mnie
@PlatynowyBazant20 u mnie 2 reflektory Full LED, to wydatek kilkunastu tysięcy + robocizna. Też trochę przerost formy nad treścią, ale w nowych autach montują teraz reflektory laserowe, więc te kilkanaście koła, to nie tak źle 🤣
@Topia @MarianoaItaliano to chyba poszło w złym kierunku 20 zł a kilkanaście tysięcy? wiem że teraz samochody po 3 latach się zostawia i bierze nowe, ale mimo wszystko
@PlatynowyBazant20 tylko te ledy się nie przepalają tak często jak zwykła żarówka i świecą o niebo lepiej, ale zgadza się, trochę przesada. Xenony wydają się dobrym kompromisem.
Ja to się bardziej od świateł boję o zawieszenie. Pneumatyka z regulacją prześwitu, samopoziomowaniem, ale jeden amortyzator kosztuje więcej, niż komplet w tym Focusie @MarianoaItaliano 🤣
@Topia moim zdaniem dacia jest fajna jak musisz do roboty codziennie dojeżdżać parę km, na trasy się nie nadaje, z moich odczuć renault i dacia mają siedzenia jak taborety, stare renówki miały fajne siedzenia
Dacia jest spoko. To król ekonomii dobrej proporcji cena/jakość. Niższy średni segment.
Mam model z 2019 kupiony za 49 tys. brutto i aktualna cena mojej wersji (wypas benzyna bez 4x4) z tym przebiegiem (50k), to 67 tys. Tak wiem. Realna inflacja od tamtego roku jest 20% . Ale mimo to, jest satysfakcja, że na 5-letnim aucie można nie stracić.
Zaloguj się aby komentować