modzie prawy wymieniony 2 tyg temu, rozszarpana bocznie. 2 dni temu znowu cos świętowały czujniki to obejrzeliśmy, a tu cyk. PATYK KURWA PRZEJEBAL OPONĘ XDDDDDDDDDDDD dodam, ze to auto jest traktowane stosunkowo delikatnie bo jest niskie, wykonane z chińskiego plastiku i ogólnie nie należy do najbardziej bezawaryjnych aut, które posiadamy. ( drugie najnowsze jest tylko 14 lat starsze).
dzis wracając i już pompując co 20km powietrze zajechali do ASO i wyszło ze znowu nowa opona.
no chuj bywa, co prawda patykiem przejebana oponę, która kosztuje mniej wiecie tyle co moje 3 do skody, to bym się kłócił, ale chuj.
mowili, ze ciężko im będzie dojechać bo ten patyk rozmokł i puszcza ciśnienie i czy mogą auto zastępcze.
panowie wzięli wkręta i wkręcili w tego patyka.
auto dojechało i zrobiło jeszcze 100km.
nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby ta fura nie kosztowała prawie 300k i nie była na gwarancji jeszcze pół roku XDDDD
15 lat jako kierowca i już mnie nic chyba nie zdziwi. W ostatnim czasie wybuchło mi 5 opon ciężarowych z czego 2 podczas magazynowania.
Patyk jak patyk, pechowo musiał się wbić. Bardziej mnie interesuje, dlaczego tej opony nie da się naprawić, tylko trzeba kupować nową. W poprzednim samochodzie jeździłem z czterema gwoździami i nie było problemu z naprawą takiej opony, cośtam porobili, włożyli takie cycki na jakimś glucie i śmigałem jeszcze 2 sezony, zanim samochód zmieniłem na nowy.
@pawelczi Mi wszedł gwóźdź w przednie lewe, następnego dnia duża pinezka w tylne lewe, a po tygodniu śruba przednie lewe.
Miesiąc później przednie prawe gwóźdź do papy na dachu....
Niefart okropny
@Serek_Niehomogenizowany jeśli nie zostały uszkodzone Druty to można naprawić. Ja miałem w zbliżonym miejscu Gwóźdź i naprawa nic nie dała. Bo dali kołek a ma drugi dzień to samo. Zdemontowali opony dali jakąś łatkę i do pieca wygrzali i wydali oponę z bułą na boku i tak miałem jeździć xD
I musiałem kupić 2 opony bo takiej już bym nie dostał
@pawelczi to nie patyk tylko kolec, np te z akacji są bardzo ostre i twarde
@Serek_Niehomogenizowany ano temu ze jest minimalnie za bardzo z boku ta dziura, to jest opona 225/35/r18 i w tym miejscu za bardzo pracuje już.
Co za czasy że boty piszą w bardziej zrozumiały sposób od ludzi
@pawelczi Mam BMW F31 i dokładnie takie samo uszkodzenie na zewnętrznym rancie opony z przodu - powietrze nie uchodzi, ogólnie nic się z tym nie dzieje. Opony Continental ROF na feldze 16 cali. Odkąd mam to BMW, to szczególnie na zimówkach z dużym bieżnikiem, podczas wolnej jazdy na parkingu, skręcając koła, czuć jak bardzo opona pracuje rantami bo pojawia się aż takie mrowienie jakby człowiek po tarce jechał.
@Acrivec @michalnaszlaku jeżdżę zdecydowanie więcej kazdym ze swoich dwuch aut po kolei niżli to bmw robi kilometrów i takich akcji nie mam. Z racji miejsca w którym mieszkam i różnicy w tych autach, zdecydowanie mniej tez zważam na to jak jeżdżę, na oponach nie oszczędzam za bardzo aczkolwiek nie powaliło mnie żeby kupować co dwa sezony do każdego z nich dwa komplety opon za 6k, zdarza się przebić oponę, ale bez przesady XD te niskoprofilowki to jakiś rak totalny, jedyne zastosowanie jakie to ma, to faktycznie przy prędkościach 200+.
@pawelczi @michalnaszlaku
@pawelczi to te tak zwane run flaty, co jak przebijesz to bez problemu można jeszcze jeździć?
5 lat jezdzilem na runflatach i bylo spoko. w tym roku "przyoszczedzilem" na continentale za 4kpln za komplet i juz 2 zniszczone od nie wiem czego.
@pawelczi opony za 6k i taka lipa. No ale chciałeś auto premium, to masz premium
Dla przykładu w Dacii Lodgy komplet Michelin Alpin 6 (najlepszych, jakie znalazłem na Oponeo) zimowych za jakieś 1200 złotych kupiłem w 2019.
@Serek_Niehomogenizowany ano właśnie - przecież takie uszkodzenie się naprawia na miejscu bez zdejmowania koła z samochodu. Jak nie ma buły to karkas jest cały.
@pawelczi Te niskoprofilowe opony są jak szpilki. Jest niewygodnie na nierównych nawierzchniach, możesz złamać obcas albo skręcić kostkę, ale najważniejsze że ładnie wygląda
Zaloguj się aby komentować