@Miedzyzdroje2005 śmieszny peron
@Miedzyzdroje2005 Wiedeń ma chyba najlepszy rodzaj metra jaki można wybudować. Szerokie wagony robią robotę.
@CzosnkowySmok w Budapeszcie jest również spoko, bo część linii to metro płytkie. Łatwe do wybudowania oraz stosunkowo tanie. W obu miastach na tzw. wypizdowie metro wyjeżdża na powierzchnię, a Warszawa wydaje grube miliony złotych, aby puścić metro pod polami kapusty (Chrzanów na Bemowie)
@Miedzyzdroje2005 1) składy Warszawskiego metra nie posiadają ogrzewania ani klimatyzacji 2) nikt by nie chciał mieszkać przy napierdalających pociągach, a przy trasie metra wszystko masz zabudowane już blokami
@3lfka dziwne ze nie mają ogrzewania i klimatyzacji.
Metro się zazwyczaj buduję w nieckach a pod ziemią jeździ tylko w centrum miasta. Takie są najczęstsze rozwiązania. Motro nie jest uciążliwe dla mieszkańców jak jest dobrze zaprojektowane. Jedynie przy samych przystankach może być głośne, dlatego przy przystanka lepiej postawić na budynki usługowe i biurowe.
@CzosnkowySmok jest kupione do jazdy w tunelu, jakby miało klimatyzację i ogrzewanie to by było że marnotrawstwo publicznych pieniędzy na nieużywane w tunelu funkcje
@Miedzyzdroje2005 To jest #szczecin gdyby rozkopywali więcej ulic na raz.
Zaloguj się aby komentować