Akcja ta ma się koncentrować się na nieprawidłowym i niecywilizowanym języku na niektórych platformach internetowych, znajdującym się w topkach wyszukiwania, na stronach głównych, w materiałach polecanych i innych kluczowych linkach. Konkretnie polega to na poprawianiu zniekształceń wymowy, kształtu znaków i ich znaczenia, wymyślaniu slangu internetowego czy kiepskich dowcipów oraz nadużywaniu wieloznaczności.
Jak się można domyśleć, w dużej części internetowe komentarze dotyczące tej kampanii zawierały dokładnie te naruszenia, w związku z czym słusznie zostało zastosowane ich filtrowanie (co widać na screenach)
Wszystko to w ramach kampanii "Czysto i jasno", która cyklicznie koncentruje się na kolejnych zagrożeniach dla Chińczyków płynących z korzystania z internetu, m.in. brutalnych treściach, materiałach niedostosowanych dla osób nieletnich, ale również pesymistycznym sentymentom wobec sytuacji gospodarczej czy chwaleniu się majątkiem.
#chiny #cenzura #internet
#owcacontent <- do blokowania moich wpisów
![892c8f73-a327-4c19-a511-97536c6ebf01](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/1200x900/8771ea16ad3fc18fc9eb87ec764f6f71.png)
![e5ee3ad1-7038-4def-80c8-e6f3ecc6ce53](https://cdn.hejto.pl/uploads/posts/images/250x250/a9fef59e4b6e2177e112bf351b428d78.png)