Uwaga na proceder na darmowy zabieg z NFZ
hejto.plKilka dni temu odprowadziłem moją dziewczynę do stomatologa, poczekałem z nią do zabiegu i poszedłem za swoimi sprawami. Jola wróciła bardzo spięta, widać było, że jej przykro, ale nie wiedziałem o co chodzi. Zwymiotowała z nerwów i ze łzami opowiedziała mi co wydarzyło się w gdyńskiej filii Gdańskiego Centrum Stomatologicznego. Namówiona na poprzedniej wizycie skorzystała z "darmowego zabiegu" usuwania kamienia nazębnego. Po wizycie skasowano ją 220 zł, bo stwierdzili, że wykonali to "inną metodą".
Czekając z nią na zabieg widziałem jak Jola podpisuje oświadczenie dla NFZ, więc gabinet bierze pieniądze podwójnie.
Słyszałem też jak pani recepcjonistka wykonuje telefon za telefonem i nagabuje ludzi na "darmowe zabiegi" stosując takie zachęty jak "skoro fundusz daje to trzeba korzystać", "skoro za darmo to grzech nie brać" itp.
Zadzwoniłem do recepcji, by zwrócić im uwagę na niemoralne praktyki oraz przykry efekt ich oszustwa. Pani recepcjonistka zdawała się nie wiedzieć jak to wygląda w praktyce i mówiła, że zabieg nie powinien nic kosztować. Poprosiła o pisemną reklamację do pani manager. Pani manager Marlena Janowicz w odpowiedzi na złożoną przeze mnie reklamację w nieprzyjemnym tonie zadzwoniła do Oli, każąc jej usunąć komentarz, którego wcale nie napisała. Pani manager w żaden sposób nie wytłumaczyła swoich wątpliwych praktyk, a nawet zasugerowała, że jest zadowolona z tej strategii wyłudzania pieniędzy "na fundusz".
Finansowanie zabiegów z funduszu jest fajną rzeczą, bo skoro płaci się ten ZUS to można coś z niego mieć oraz zachęca to społeczeństwo do systematycznego dbania o zdrowie. Na zachodzie takie narzędzia bardzo dobrze się sprawdzają. Jednak Janusze biznesu, tacy jak Gdańskie Centrum Stomatologiczne, mogą zabić finansowanie zabiegów z funduszu trollując takie inicjatywy krojeniem ludzi.
Może jakiś Hejto efekt? Podaję linka, pod którym można podzielić się swoimi przemyśleniami na temat procederu "na fundusz":
https://goo.gl/maps/hMG8mXYoLkEFqFqT8
Numer telefonu, jaki otrzymałem do pani manager Marleny Janowicz, jeśli ktoś chciałby poznać perspektywę drugiej strony: 668 640 193
PS: Niby nowe konto, ale parę lat uprawiałem wykop i podczas afery zbożowej wykasowałem konto, a otworzyłem na stringach... Potem obserwowałem wykop z boku.