TV Republika ma poważny problem. Liczba reklam spadła o 70 proc.

TV Republika ma poważny problem. Liczba reklam spadła o 70 proc.

Onet Kultura
TV Republika zanotowała w ostatnim czasie drastyczny spadek liczby reklamodawców. Według danych Nielsena liczba reklam emitowanych przez stację spadła o średnio 70 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. W kwietniu 2023 r. stacja miała 144 reklamodawców i wyemitowała 13176 spotów dla 196 marek. Rok później, w kwietniu 2024, liczba reklamodawców spadła do 53, a liczba spotów do 3966 dla 179 marek.

#telewizjarepublika #wiadomoscipolska #media

Komentarze (28)

jajkosadzone

I jak tam ten bojkot pisowcow?

NiebieskiSzpadelNihilizmu

@jajkosadzone idzie perfekcyjnie Bojkotują się bez problemów

jajkosadzone

@ejglsxnb

Gratuluje,ale jak widac kasy z reklam z tego nie ma,a o tym jest temat artykulu.

kodyak

@ejglsxnb generalnie takie kanały informacyjnie cienko przędą nawet TVN 24. Taka strata to katastrofa ale pewnie pisowcy poratuja. Dużo nakradli

starszy_mechanik

Sakiewicz grubasie ciężkie czasy idą xD

ejglsxnb

Wśród czołowych stacji informacyjnych do zestawienia top 10 na 8. pozycję awansowała Telewizja Republika, która zanotowała trzecią najwyższą miesięczną oglądalność w historii nadawania (2,94 proc.; + 3166,67 proc.).


@starszy_mechanik Ciężkie czasy bo ceny reklam poszły w góre ze względu na wzrost oglądalności? W jakim świecie ty żyjesz dziecaku?


https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-telewizji-marzec-2024-tvn-lider-tv-republika

BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta

@ejglsxnb co z tego? Przecież od samego początku było wiadomo, że ludzie przeskoczą z TVP na Republikę, aby utrzymać spójność słuchanych treści. Pomimo gigantycznego wzrostu, to wciąż mały gracz

ejglsxnb

@BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta Top 8 przed Polsat News i Polsat 2- to nie mały gracz brzdącu.

BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta

@ejglsxnb potężne 3% udziału w rynku. gigant, tytan. pomiędzy gównostacjami - tv puls i tv 4 xD

ejglsxnb

@BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta Sedem procent wystarczy aby być liderem, 3% to nie jest mało bombelku.

BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta

@ejglsxnb tak, tak. Już sobie wyjaśniliśmy. Potężna stacja, hegemon, tak samo jak TV4 i TV Puls.

ejglsxnb

@BoJaProszePaniMamTuPrimaSorta Możesz tupać nóżkami ale w ten sposób rzeczywistości nie zmienisz

starszy_mechanik

@ejglsxnb tak ceny reklam w górę że w maju za 30 sekund trzeba było płacić 26 tys a w czerwcu 13 tys.

I nie obrażaj innych użytkowników

JanPapiez2

@ejglsxnb te potężne 3% to 160k xD rzeczywiście opiniotwórcze mediom, tej siły już nie powstrzymamy co?

Time_Machine

Bardzo mi z tego powodu wiecie co

ramen

@GucciSlav Wygląda na to, że reklamodawcy wycofują się, bo stacja gada głupoty. To negatywnie konotuje ich produkty/usługi.

sierzant_armii_12_malp

To oni biorą pieniądze od NIEMIECKIEGO Lidla???

LordWader

A ile kosztuje teraz spot a kosztował rok temu? Dziękuję. Do widzenia.

ejglsxnb

@LordWader Ciii, nie psuj ograniczonym trolom narracji

tomilidzons

@LordWader a ile płacą spadochroniarzom z TVP, a ile płacili swoim "dziennikarzom" rok temu?

jajkosadzone

@LordWader

Tak,dlatego coraz mniej reklamodawcow,a coraz wiecej telezakupow.

Stacja zarzadzaja geniusze co przy wzroscie ogladalnosci maja spadek wplywow reklamowych i mniej reklam.

Baltic_Vodka

Bez rządowej kroplówki i reklam od spółek skarbu państwa już tak łatwo nie mają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

jajkosadzone

@Baltic_Vodka

A najlepsze jest to,ze nie zadbali zeby byc na multipleksie xD

Zaloguj się aby komentować