#gwarancja #rękojmia #MediaExpert #reklamacje
Nie, sprawa jest wygrana, bo to producent daje gwarancję a rękojmię sprzedawca. Więc ch... Cię to boli, co im tam producent gada, Ty korYstasz z rękojmii od nich a nie od producenta. Miałem to samo z Media Markt z zwgarkiem dla żony i też za pierwszym razem coś tam się pluli, ale potem oddali kasę
@Modrak dzięki też tak myślałem, na początku w ogóle nie chcieli przyjąć ode mnie tych słuchawek no bo gwarancja już się skończyła.
Ale że MediaExpert tak w kulki leci? Pewnie czepiają się słówek na swoją korzyść, powiedziałeś o gwarancji to rżną głupa że nie wiedzą o co ci chodzi, gwarancja producenta już minęła.
Tak jak kolega napisał, sprzedawca na terenie UE musi dać 2 lata rękojmi i powiedz że żądasz naprawy/wymiany lub zwrotu w ramach rękojmi sprzedawcy, która jest niezależna od tego, skąd jest producent, ile daje gwarancji i czy w ogóle daje.
Uokik pomoże i to telefonicznie plus mailowo wszystko z nimi załatwisz, skany i tego typu bajery. Trochę potrwa ale się uda raczej
@mati3654 Nie ma czasem zapisu, że wadę trzeba zgłosić 30 dni od wykrycia?
Zaloguj się aby komentować