Dzwoni do mnie ostatnio po godzinie 9 rano baba z Call Center, podejrzenie spamu się wyświetla ale już tak miałem że cos ważnego było oznaczone w tym ich systemie więc odbieram. Mówię słucham, a na to dostaję że mają dla mnie jakieś tam oferty i czy chcę posłuchać. Ja jestem uprzejmy, więc mówię że nie mam czasu bo jestem w pracy, i jak to nic ważnego to do widzenia. Na co typiara odpowiada NO JAK TO NAWET 3 MINUTEK PAN NIE MA?
Nie mam, kurwa, jestem w pracy jak większość pracujących ludzi w tym kraju, a ty dzwonisz do mnie o 9, czyli w godzinach regularnej roboty, żeby naganiać na jakieś gówno którego nie potrzebuję. Jakbym potrzebował to bym sam znalazł ofertę i się dogadał. Za taki brak elementarnej kultury czy szacunku powinno się lecieć nawet z tak podłych miejsc jak Call Center.
No ale im tak kaza robic, wciskac noge przed drzwi i bajtowac, bys powiedzial ze na pogrzebie matki jestes to i tak by sie spytala czy 3 min masz.
Straszna robota. Ja to zawsze mówie że sprzątnie kibli ma u mnie duzo większy szacunek
@Voltage niestety taka sprzedaż jest nastawiona na wciskanie tego, co jest najlepsze dla dostawcy, a nie dla klienta. Kiedyś pracowałem na słuchawce, ale na połączeniach przychodzących, a mimo to, przy każdej rozmowie trzeba było zaproponować klientowi jakąś sprzedaż. I tak dzwonili, że nie działa im internet, albo czemu numer mają zablokowany itd, a tu obowiązek zaoferowania dodatkowych usług albo numeru. Ofc wszyscy robili to na odprd, żeby tylko w systemie odkliknac. Mam okropne umiejętności sprzedażowe, ale jak zrobili wewnętrzny konkurs na sprzedaż pakietów, to byłem w czołówce, poświęcając po prostu 2 minuty na sprawdzanie, co klientowi się przyda.
Teraz gamonie dzwonią do mnie i proponują przedłużenie umowy o dwa lata na gorszych warunkach niż mam obecnie xD
Zaloguj się aby komentować