Ja bym jeździł jak wściekły, bo taki małym pierdkiem to wszędzie zaparkujesz, pewnie mało zużywa prądu i w przeciwieństwie do skutera, w nim nie zmokniesz
#motoryzacja
Aha no i ta fura przypomina mi pewne BMW
@zjadacz_cebuli nie rozumiem argumentu, że wszędzie zaparkujesz. Miejsca parkingowe są takie same dla dużego i małego auta, no chyba, że masz na myśli dzikie parkingi czy jakiś trawnik.
@Lubiepatrzec ty myślisz o miejscach pod marketami gdzie są linie, ta fura stoi na parkingu gdzie nie ma limitów, parkujesz przy ulicy. Wiesz, mam malucha i wiem jak można się gdzieś wcisnąć
@Lubiepatrzec przecież parkingi równoległe rzadko kiedy są konkretnie wyznaczone
jeśli miałbym małym wypłoszem śmigać po mieście, to chyba tylko fiaciorem500.
Bo suzuka wagon R czy keycary to chyba gabarytowo wyższa liga.
Nie
wolałbym pandę
Ja bym kurwa dostał na łeb siedząc w tym o ile bym się zmieścił z miom wzrostem xD
@zjadacz_cebuli to jest 3 kołowiec? jeśli tak to bym nie jeździł, ale jeśli 4 to tak
@Erebus to 4 kołowiec, elektryk
@zjadacz_cebuli jest spoko, ale skuter lepszy. W korkach nie stoisz i parkujesz go wszędzie. Dodatkowo również może być elektryczny, choć nie musi, bo koszty eksploatacji takiej 125 są niewielkie.
@KierownikW10 tak, ale skuterem jazda w zimie to jazda bez trzymanki i pada na łeb
@zjadacz_cebuli we Wrocławiu w zimie na drogach śnieg leży przez 3 dni w roku a do warunków pogodowych zawsze da się ubrać odpowiednio.
Kiedyś jeździłem 50ccm po mieście, jak jeszcze auta nie miałem i to było złoto. Praktycznie wszędzie mogłem się dostać do 20 minut, w godzinach szczytu skuter potrafił być 3 lub 4-krotnie szybszy niż auto lub komunikacja miejska.
@KierownikW10 @zjadacz_cebuli no to może kompromis, honda gyro. Tylko cena zabójcza. Ciekawe jak się sprawuje bo widzę trochę dostawców na tym popyla i wydaje mi się to być bardzo dobrym rozwiązaniem do miasta
@KierownikW10 no i ja rozumiem takie argumenty
@zjadacz_cebuli 1. Jak mieszkasz inaczej niż chociaż w bliźniaku z własnym podjazdem, to nie masz jak naładować bez kombinowania bo w większości garaży podziemnych nie ma 'publicznych' kontaktów.
2. Pakując w strefie parkowania nadal zajmujesz 1 miejsce parkingowe.
Jedyna zaleta to manewrowanie w ciasnych miejscach. Więc jeżeli chodzi o praktyczność to już go wyprzedza dowolny Smart lub Peugeot 1007...
"w nim nie zmokniesz"
U nas na wsi ludzie mają coś takiego jak kaptury i parasole 🤣
@dolchus I nie mokną?
@zjadacz_cebuli Ze strony producenta:
Space for two adults and 3 beer crates.
No i namówili ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
A tak na poważnie to wcale aż taki mały nie jest, 2,5m na 1,5m także będzie stał w korkach jak każdy inny. Przez drzwi otwierane z przodu trzeba pewnie kilkadziesiąt kolejnych centymetrów zostawić przy parkowaniu. Zasięg według producenta to w wersji z najmniejszą baterią w lato i zimę odpowiednio 72km i 54km. Niby nie wiele ale do jazdy po mieście raczej wystarczy. Wyjazd poza miasto taką puszeczką to strach, jednak producent deklaruje zasięg nawet 184km. Przewaga nad skuterem to na pewno bezpieczeństwo, w razie nawet nie wielkiej stłuczki nie lądujesz na asfalcie. Tak jak OP napisał, nie zmokniesz, no i raczej wygodniej siedzieć na fotelu. W sam fotel to może wgnieść cena która zaczyna się od 18 000€.
Przyjmując założenia że pojazd tylko do poruszania się w mieście i:
Wariant 1: **nie ma opcji ładowania na swoim parkingu **to nie bo biedzie upierdliwe walczyć o publiczną ładowarkę i oczekiwanie by zabrać autko po naładowaniu
Wariant 2: posiada się zasilanie przy swoim parkingu to również nie bo w mieście lepiej użyć komunikacji publicznej (najlepiej metro/pociąg/tramwaj) niż stać w korkach
@zjadacz_cebuli kupa jak Twoja ale za pół e-Ceny
Codziennie na uczelni z kolegami obserwujemy, jak ktoś zaparkował smarta pod uczelnią. Zawsze w poprzek linii. I się mieści xD
Zaloguj się aby komentować