Oczywiście musi być SUVem, bo inaczej się nie sprzeda. Oczywiście musi być ogromne, bo tego klienci z Chin oczekują. Oczywiście musi być hybrydą plug-in, żeby udawać, że ma cokolwiek wspólnego z ekologią. Co z tego wyszło?
Prawie 3-tonowa landara z malutkim bagażnikiem i ogromną baterią (jak na hybrydę) zapewniającą jakieś 80 km zasięgu na prądzie. Zawieszenie jest turbo twarde, żeby ten kloc jakkolwiek się prowadził a cena to 900 k PLN w podstawie xD
https://www.youtube.com/watch?v=rJgA7CAoM58
@KierownikW10 ale brzydkie xD
@Zielczan wygląda tak, jakby Amerykanie stwierdzili, że zrobią BMW na rynek chiński. Widziałem dzisiaj to auto na żywo i aż mnie dziw brał, jak BMW, które potrafi robić ładne auta, stworzyło takiego potworka.
Taka trochę kanciata Mazda CX-5. Cena absurd za coś o czym za 10 lat nikt nie będzie pamiętał.
@KierownikW10 kilka dni temu patrzyłem za Octavia rs. Są dwie wersje, 2.0 w benzynie i pseudo rs 1.4 hybryda. Gdzie osprzęt do hybrydy waży minimum 180 kg. I bądź tu ekologiczny jak cały czas wozisz ze sobą ładunek o wielkości dwóch dorodnych chłopów.
Ot, ekologia.
@Jason_Stafford To nie jest zamysł inżynierów z BMW, nie uwierzę. To jedynie spełnienie przepisów stworzonych przez oderwanych od rzeczywistości ludzi na stołkach w UE, łapówkarstwo i lobby też biorę pod uwagę. Ma wyjść ładnie w teście WLTP. Dorzucenie baterii i silnika elektrycznego zmniejsza emisję CO2 podczas testu i basta.
@Marchew oczywiście że tak jest. Kiedyś oglądałem recenzję jakiegoś range rovera z silnikiem 5.0 z kompresorem. I chłop z salonu powiedział że ludzie biorą te samochody w hybrydzie tylko dlatego, że to fajnie wygląda na papierze, i mniejsze podatki.
A potem i tak jeżdżą z niedoładowaną baterią, bo to nie ma sensu. Rozumiem, i nie dziwię się.
@Jason_Stafford
Co ty pieprzysz xD
Jest 2.0 tsi 245KM
Jest 2.0 TDI 200KM
Nie ma żadnej hybrydy w RS.
A 1.5 benzyny to są mild hybrydy. I nie jest dostępna w RS.
Plug in hybryda z kolei jest fajna w tym aucie, ale chyba nie da się teraz zamówić.
@GordonLameman proszę
I bądź tu ekologiczny jak cały czas wozisz ze sobą ładunek o wielkości dwóch dorodnych chłopów.
Ot, ekologia.
@Jason_Stafford No akurat Skoda nie potrafi into hybrydy ale Toyota robi zajebiste, świetnie to chodzi, zajebiście żywotne i zajebiście małe spalanie. Połączenie racjonalności z ekologią, bo ekologia jest po prostu skutkiem ubocznym tego, że auta bardzo mało palą. Użytkownik nic nie traci na tej "ekologiczności".
@ElektrolizatorDwuczlonowy skoro skoda nie potrafi to całe vw nie potrafi.
@Jason_Stafford owszem, hybrydy od VW nie dorównują spalaniem i bezawaryjnością tym od Toyoty i Hondy.
@Jason_Stafford
ALe to jest RS IV i jest hybrydą plug in. I jest całkiem niezła jak na to co czasem wychodzi ze stajni VW. Jest też w miarę eko.
Kompletnie nie rozumiem twojego narzekania. To nie jest widocznie opcja dla ciebie, masz dwie inne (2.0 tsi i 2.0 tdi). Znani mi posiadacze iV są z tej hybrydy bardzo zadowoleni.
Poza tym tak jak pisałem aktualnie nie ma opcji zamówienia RS IV, więc masz problem z głowy.
@ElektrolizatorDwuczlonowy
Moje 2.0 TDI na trasie w sumie pali tyle co np CH-R w hybrydzie. A jednak moja sporo szybsza
@GordonLameman bo hybryda nie jest na autostrady.
W sumie to się mylisz. Miałem 2.0 TDI w poprzednim aucie i mam w obecnym. Rekord to jest 3.5 l w trasie, żadna hybryda Toyoty nie jest w stanie uzyskać tego wyniku.
Ale rzeczywiście hybrydy są głównie do miasta, sek w tym że Toyota pakuje je również do aut, które kilometry będą robić w trasie.
@KierownikW10
Mój rekord to 3,2 zrobione na dokładnie 102 km/h.
Ale np. Wyjazd w Alpy to 4,1. Rewelka.
A klienci pewnie w kolejce czekaja z rok na swoj model.
Sam bym takie modele tworzyl gdyby zapewnia to firmie miliardowe zyski.
Pewnie tak. Firmy są racjonalne w swoich działaniach.
Komentarz usunięty
@KierownikW10 900 klocków za taki paździerz? XD
@KierownikW10 dodaj jeszcze to kosmiczne spalanie prądu i paliwa...
@KierownikW10 w tej cenie masz taycana xD
W tej cenie jest masa fajniejszych rzeczy, aut itp. Ale jeśli chodzi o sygnalizowanie buractwa, to może tylko jakiś ogromny amerykański pick-up się zbliży do BMW XM.
Mam wrażenie, że nie ważne jaki syf by BMW zrobiło to i tak się sprzeda. W sumie to pokazuje jak pięknie zdebilniało społeczeństwo xD Dawniej nikt by takiego syfu nie kupił
Ten samochód powstał wyłącznie dla ludzi, którzy chcą flexować się wielkim klocem na mieście. Samo BMW ma w ofercie tańsze i szybsze X5M. Dodatkowo za bańkę można już przebierać w znacznie lepszych ofertach i wziąć choćby Porsche.
Czymkolwiek jest to flexowanie na mieście, to auto dla motoryzacyjnych debili.
Zaloguj się aby komentować