Siema, jestem programistą od 15 lat, a licząc, że zaczynałem programować w podstawówce to ze 25lat. W czasach gdy bawiłem się w tworzenie gier używało się SDL i wszystko pisało się z palca, te czasy są już daleko za nami i teraz chyba mało kto tak robi gry. Ostatnio postanowiłem, że napiszę prostą grę, którą będę sobie rozbudowywać w ramach nauki. Wybrałem silnik Godot i zacząłem wrzucać różne rzeczy. I ni chuja mi to nie idzie, po kilku godzinach udało mi się tilemapy porobić. Chyba jestem powoli na to za stary i łatwiej byłoby mi napisać to w C++.
Macie jakieś fajne poradniki do godot 2d? Te na YT są słabe, a dokumentacja zawiera za dużo informacji na początek. Chce zrobić prosty builder w 2d izometrycznym, a utknąłem już na tym jak zrobić proste wykrywanie kliknięcia na warstwie z tiles...
#godotengine #gamedev
Macie jakieś fajne poradniki do godot 2d? Te na YT są słabe, a dokumentacja zawiera za dużo informacji na początek. Chce zrobić prosty builder w 2d izometrycznym, a utknąłem już na tym jak zrobić proste wykrywanie kliknięcia na warstwie z tiles...
#godotengine #gamedev