Całe 360 zl
W przyszłym roku klocki i tarcze bo korodują od wewnątrz.
#toyota
#motoryzacja
@SuperSzturmowiec w ASO? To tanio
@PlatynowyBazant20 nie, u zwykłego mechaniora. w aso jedynie yamahe serwisuje. A i otwarli salon w rybniku choć w serwisie nie wiadomo jacy fachowcy pracują wiec nie wiem czy ryzykować
@SuperSzturmowiec za aygo płaciłem 750 w aso, ciekawe jak będzie z corolla. Dowiem się na bożonarodzenie
@PlatynowyBazant20 no tak srednio cenowo
@SuperSzturmowiec za superba 12 lat temu w aso to 3k netto wychodziło. za olej i filtry
@PlatynowyBazant20 o kurde, mój kibel serwis podstawowy plus zawory 2 tysie
Toyota to najgorsze co przydarzyło się motoryzacji xD
@GordonLameman wrrrr.
@GordonLameman mam 3 toyoty i powiem ci ze toyota to rozum i godność-cytat z motobiedy :)
@GordonLameman Toyota? Mitsubishi, Mazda. Przerabiałem to. Gniją szybciej, niż farba na nich schnie.
@PlatynowyBazant20
nudne okrutnie, głośne w środku, design okropny.
@GordonLameman wyłączając niemiecka trójce premium, to toyota nie różni się jakościowo od konkurencji, ale mechanika często nie oglądam
@PlatynowyBazant20
oj, różni się.
moze i jest niezawodna, ale za to śmiertelnie nudna.
toyota jest jak Huel względem normalnego jedzenia xd
@GordonLameman masz rację, nudne auto dla takiego nudziarza jak ja 🙂
@GordonLameman Kiedyś to były Toyoty i Toyota clock na desce rozdzielczej, teraz już nie ma Toyot.
Celica VII faktycznie była głośna w środku i na zewnątrz, ale nudna ni cholery. Mimo słabowitego 1.8 w czyimś lusterku wyglądała na o wiele szybszą, więc często odsuwano mi się uprzejmie na pobocze i wyprzedzałem bez spiny. Teraz już bym sobie czegoś takiego nie kupił, ale za kilka lat jak syn podrośnie, coś takiego byłoby dla niego jak znalazł do wyrywania cielęcinek na dyskotece.
@PlatynowyBazant20
a tam.
@jonas
teraz już celici nie ma.
Masz tylko gt86
@jonas te 1.8 były chujowe
@GordonLameman nope, najgorsze co przydarzyło się motoryzacji to SUVy
@GordonLameman No i jeszcze to BMW przebrane za Suprę.
@SuperSzturmowiec Bo ja wiem, coś tam się odpychało nawet. Miałem słabszą wersję 143 KM, była jeszcze 192 KM, ale trzeba to było kręcić jakoś nieprzyzwoicie wysoko, żeby wycisnąć wszystkie konie.
@jonas czyli w normalnej jeździe średnio przydatne.
@SuperSzturmowiec Zgadza się, takie kręcenie to tylko do upalania gdzieś na torze i najlepiej, żeby kierowca był głuchy.
Zaloguj się aby komentować