Przyczyna defektu w finale w Gnieźnie odnaleziona. Zawiodła cewka zapłonowa Co więcej, zadziałała jeszcze w jednym wyjeździe na treningu we Wrocławiu, po którym padła na amen. Straciłem możliwość walki o lepszy wynik w turnieju oraz cały trening.
Na zdjęciu kompletny układ zapłonowy PVL z limiterem obrotów do motocykla żużlowego.
Cena nowego? około 450 Euro.
Jutro kolejny trening, tym razem na torze w Rawiczu
#mirekzuzlowiec #zuzel
Na zdjęciu kompletny układ zapłonowy PVL z limiterem obrotów do motocykla żużlowego.
Cena nowego? około 450 Euro.
Jutro kolejny trening, tym razem na torze w Rawiczu
#mirekzuzlowiec #zuzel
@dyfer_racing Jal działa limiter?
Odcina zapłon przy 13 500 obrotów :)
Dlaczego konkretnie taki zapłon? Chodzi o masę koła zamachowego czy o jakąś lepszą pracę na wysokich obrotach czy coś w tym stylu?
Liczy się prostota konstrukcji :) najlepsi powoli idą w bardziej skomplikowane rozwiązania, gdzie cewka jest sterowana elektronicznie i możesz zmienić sobie charakterystykę silnika np. po próbnym starcie za pomocą jednego przycisku :) zmiany w trakcie wyścigu są niedozwolone regulaminowo
Zaloguj się aby komentować