to chyba tak jest w każdej robocie
@nevar4 ja się właśnie jebie z problemem na kilku procesach xd
@nevar4 czyli albo wszystko działa, więc po co Ci w ogóle płacą, albo nic nie działa, czyli za co w ogóle Ci płacą ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
@nevar4 Nie podzielam twojego zdania.
Pracowałem na UR.
@myoniwy to chyba musiałeś miec ciagle robote
@SuperSzturmowiec Teraz też mam ciągle robotę a jest znacznie fajniej.
@myoniwy napewno czas zapierdala szybciej i nie trzeba udawac ze sie cos robi
@myoniwy zależy to od zakładu i od zakresu za co odpowiadasz. Inaczej jest gdy ogarniasz mechanikę, elektrykę, automatykę, budynki, firmy zewnętrzne i cały zakład, a inaczej jak masz jedną z tych działek i część zakładu do ogarnięcia.
@nevar4 w utrzymaniu IT jest identycznie. Jak się popsuje to wszystko na raz. A zwykle jeszcze Ci co spierdolili pierwsi napiszą do managerów że nie działa i Ty jeszcze nie naprawiłeś.
@rith jeszcze nie miałem takiego przypadku ale koledzy z pracy mieli telefony w nocy że jest awaria i trzeba naprawić
@nevar4 najgorzej jak już się zaczynasz zbierać do domu i jest awaria za którą już się musisz zabrać.
Nie ma dnia żebym nie dzwonił na support i nie gadał z pajeetami XD
Zaloguj się aby komentować